Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی گفت : تا پایان دولت وقت، هیچ پروژه نیمه تمامی در زمینه بهداشتی- درمانی در شهرستان ملارد باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با آغاز هفته دولت پروژه های شهرستان ملارد با حضور غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، برنجی فرماندار ملارد، حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه ملارد، محمدی مدیر کل امور اداری و مالی استانداری تهران، دادستان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ملارد در این خصوص اظهار کرد: در آغاز هفته دولت در شهرستان ملارد توفیق افتتاح 95 پروژه با اعتباری بالغ بر 193 میلیارد تومان را داشته باشیم و اکثر مجموعه پروژه های در حال افتتاح و قابل بهره برداری با رویکرد فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و وسعت فضای سبز می باشد که نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان و روستائیان عزیزمان دارد.

برنجی افزود: همچنین امروز از میان 193 پروژه سه پروژه را بصورت نمادین انتخاب و افتتاح کردیم و با توجه به اینکه کشور ما درگیر بیماری کرونا است دو پروژه انتخابی به پروژه سلامت محور و دیگری ورزش و رفاه اختصاص یافت.

سجاد برنجی با اشاره به سه پروژه افتتاح شده در ملارد بیان داشت: یکی از پروژه ها درمانگاه شهید فهمیده با زیربنای 1300 مترمربع در سه طبقه با اعتبار یکصد و سی میلیارد ریال می باشد که از اعتبارات مبارزه با کرونا استفاده و هم اکنون به بهره برداری رسید. پروژه بعدی نیز افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی یوسف آباد قوام با مساحت 300 مترمربع زیربنا در دو طبقه و با هزینه 17 میلیارد ریال جهت مسائل بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین پروژه بوستان ورزشی مارلیک به مساحت 14 هکتار، دارای سه زمین بازی و سالن غیرمسقف مختص ورزشهای بومی- محلی با اعتبار 120 میلیارد ریال مورد افتتاح واقع شد که خدمات بسیار ارزنده ای را به مردم شریف شهر ملارد ارائه خواهد کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: ما امیدوارهستیم به یاری خدا طبق برنامه ای که صورت گرفته تا پایان دولت وقت، هیچ پروژه نیمه تمامی در زمینه بهداشتی- درمانی در شهرستان ملارد باقی نخواهد ماند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان ملارد شهرستان ملارد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد