Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو رایولا گفت در حال حاضر، زمان مناسبی برای انتقال ارلینگ هالند نیست و معتقد است یوونتوس هنوز برناردسکی را می خواهد. 

ماتیاس ده لیخت و ارلینگ هالند، دو استعداد بزرگ جوانی هستند که مینو رایولا وکالت آنها را به عهده دارد. مینو رایولا در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو در مورد این دو بازیکن گفت:

ارلینگ هالند برای تیم هایی که او را نگرفتند، حسرت است و برای تیم هایی که او را می خواهند، یک رویا! ماتیاس ده لیخت هم همینطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند امسال از دورتموند جدا نمی شود. شرایط خوبی در دورتموند دارد. اکنون زمان انتقال نیست. ما به مسیری که او می تواند در کریر ورزشی اش دنبال کند، کاملا آگاهیم. ماتیاس ده لیخت، رامبراندِ جدید هلند است (بزرگترین نقاش تاریخ هلند). او پسری خارق العاده است؛ هم از نظر انسانی و هم ورزشی. فعلا او در حال ریکاوری از مصدومیت است. یووه یک گنج در دستانش دارد. 

آنیلی به دنبال حرکتی انقلابی و تماشایی بود

آندره آ پیرلو در حرکتی استثنایی از سوی آندره آ آنیلی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب شد. مینو رایولا در این مورد گفت:

انتخاب پیرلو سورپرایز خوبی بود. فکر می کنم آنیلی می خواست کاری انقلابی و تماشایی انجام دهد. این بدین معنی نیست که پیرلو برای هدایت این تیم، مرد مناسبی نباشد. در فوتبال شما باید بدانید چگونه از موقعیت ها برای پرواز استفاده کنید. امیدوارم پیرلو موفق باشد. قطعا اگر کیفیت یوونتوسِ پیرلو مانند فوتبال خودش باشد، گواردیولا مجبور است مخفی شود! آمین! (با خنده)

مینو رایولا معتقد است یوونتوس هنوز خواهان ماندن برناردسکی است:

فدریکو می داند چه خواسته هایی دارد و چه کارهایی می خواهد انجام دهد. از این بابت خیلی خوشحالم چون ما برای مدتی طولانی صحبت داشتیم و پسری را دیدم که ننشسته و عقب نشینی نکرده است. دوران فوتبال او به نقطه پایان نرسیده؛ بلکه تازه آغاز شده است. من فکر می کنم او بازیکن یوونتوس خواهد ماند اما اگر شرایط بهترین برای او یا یوونتوس فراهم شود، ما شرایط را ارزیابی می کنیم. با این حال من معتقدم یوونتوس علی رغم تغییر مربی و آمدن پیرلو، هنوز روی او حساب می کند. 

دونیل مالن، مهاجم 21 ساله هلندی آیندهوون مشتریان زیادی در اروپا دارد و اخیرا در ایتالیا گفته می شود یوونتوس به جمع مشتریان او اضافه شده است. آیا رایولا او را به ایتالیا می برد؟

استعدادهایی هستند که به ایتالیا خواهند آمد. مالن هم می تواند یک روز به ایتالیا بیاید. در حال حاضر فروختن او برای آیندهوون دشوار خواهد بود و تیم های زیادی او را می خواهند. 

مینو رایولا در مورد بازار امسال تابستان در اروپا گفت:

فکر می کنم برای اکثر باشگاه ها، پنجره جذاب برای خرید، ژانویه خواهد بود. با توجه به دشواری های کنونی، اگر من بودم در این پنجره خریدی نمی کردم. با توجه به وقفه بازی های ملی، بازیکنان فقط سه ماه برای وفق پذیری در اختیار دارند و بعد بازار ژانویه باز می شود. اگر من بودم پنجره را یک هفته باز می کردم یا اصلا باز نمی کردم. 

همچنین بخوانید:

مینو رایولا: هنوز برای زلاتان با میلان توافق نکرده ایم؛ موضوع بر سر پول نیست

رایولا تائید کرد: پل پوگبا در منچستریونایتد می ماند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟