Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:18:12 GMT

بازگشت نوراللهی به تمرینات گروهی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۶۲۰

بازگشت نوراللهی به تمرینات گروهی پرسپولیس

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات امروز خود را برگزار کرد که احمد نوراللهی نیز با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی در این تمرین حضور داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان قهرمان ایران که خود را آماده بازی نیمه نهایی جام حذفی کشور، یادواره آزادسازی خرمشهر می‌کند، تمرین امروز خود را پس از شرکت در جلسه فنی از ساعت 19 در ورزشگاه شهید کاظمی و با گرم کردن، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین در حالی انجام شد که احمد نوراللهی هم با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی، تیم را در مراحل مختلف همراهی کرد. پاسکاری کوتاه و کار با توپ، پاسکاری تحت فشار در شرایطی که باید توپ را به گوشه زمین برده و درون گل کوچک قرار می‌دادند و فوتبال درون تیمی از بخش های مختلف تمرین امروز پرسپولیس بود.

در پایان این تمرین، مهاجمان تحت هدایت حمید مطهری، تمرینات جایگیری و گل‌زنی را تمرین کردند.

این برنامه تمرینی بعد از 70 دقیقه به پایان رسید.

پزشک پرسپولیس: سعی می‌کنیم نوراللهی به دربی برسد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... داور دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد/ حیدری جانشین زاهدی‌فرد شد مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... داور دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد/ حیدری جانشین زاهدی‌فرد شد مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آغاز دور جدید مذاکرات تراکتور با علی دایی/ این‌بار توافقات اولیه حاصل شد ۲ علیپور: عدم قضاوت کرمانشاهی در دربی، تصمیم کمیته صیانت از سلامت فوتبال و مراجع ذی‌ربط بود ۳ داور دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد/ حیدری جانشین زاهدی‌فرد شد ۴ کرمانشاهی: من داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند/ دست‌های پشت پرده اینها هستند نه ما داوران! ۵ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۶ صفیری: انتخاب کمیته داوران برای قضاوت دربی، کرمانشاهی و سپس حیدری بود/ فدراسیون به ما بی‌احترامی کرد ۷ رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را توضیح بدهد/ داور دربی امروز انتخاب شد ۸ گزارش تمرین استقلال| بازگشت باقری، غیبت دانشگر و حضور بازیکنان مصدوم مهمترین اخبار ورزشی داور دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد/ حیدری جانشین زاهدی‌فرد شد کرمانشاهی: من داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند/ دست‌های پشت پرده اینها هستند نه ما داوران! سهرابی: با قضاوت کرمانشاهی در دربی مخالفت شد/ کمیته چیدمان تاکید بر تغییر داور دربی دارد صفیری: انتخاب کمیته داوران برای قضاوت دربی، کرمانشاهی و سپس حیدری بود/ فدراسیون به ما بی‌احترامی کرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در سرکوب بقایای داعش/ آغاز عملیات های اطلاعاتی پیچیده در سه استان کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم گزارش| ترک فعل آخوندی چه خساراتی به بار آورد؟/ مخالفت و لجبازی به قیمت بی خانمانی مردم نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس داور دیدار پرسپولیس استقلال تغییر داور دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت