Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:03:50 GMT

خدمت صادقانه به مردم بالاترین معروف در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۶۴۹

خدمت صادقانه به مردم بالاترین معروف در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد رحیمی شامگاه یکشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: آرامش و وضعیت سفید کرونا در کردستان مدیون تلاش و زحمات کادر درمان و بهداشت است و مردم هم با رعایت بهداشت فردی از بار زحمات این تلاشگران کم کردند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی شکست‌های پشت سرهم آمریکا در مقابل زیاده خواهی‌های خود را نشان از همراهی و همدلی مردم با نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: مدیران و مسئولان، خدمات خالصانه شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کار و فعالیت خود قرار دهند تا نام آنها در تاریخ ماندگار شود.

رحیمی بالاترین معروف را خدمت صادقانه به مردم دانست و اضافه کرد: جایگاه و پست مدیریتی گذرا خواهد بود بنابراین مدیران با رعایت شان مردم در نحوه خدمات رسانی از حب و بغض شخصی و تسویه حساب خودداری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های سخت بودجه‌ای کشور است، گفت: این حجم از اختصاص اعتبار به کردستان به خصوص شهرستان سقز علیرغم مشکلات و تحریم‌های اقتصادی کار ارزشمند دولت را نشان می‌دهد.

کد خبر 5006522

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزاد رحیمی امر به معروف و نهي از منكر محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی شرکت کنندگان حمایت خود را از عملیات غرور آفرین وعده صادق اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است