Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب (یکشنبه) در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه دالوژ پرتغال به مصاف هم رفتند. قضاوت این بازی بر عهده دنیل اورساتو از کشور ایتالیا است.

ترکیب پاری سن ژرمن: کیلو ناواس - تیلو کرر - تیاگو سیلوا - کیمپمبه - خوان برنات - آندره هررا - مارکینیوش - پارادس - آنخل دیماریا - کیلیان امباپه و نیمار جونیور

ترکیب بایرن مونیخ: مانوئل نویر- دیویس - آلابا - بواتنگ - کیمیش - تیاگو - گورتزکا - کومن - مولر - گنابری و رابرت لواندوفسکی

دقایق حساس بازی:

بیشتر بخوانید

پخش زنده فوتبال پاری‌سن ژرمن - بایرن مونیخ حضور متفاوت نیمار در ورزشگاه «دا لوژ» + عکس شور و حال در شهر لیسبون پیش از مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا + تصاویر تقابل جذاب بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در فصل ۹۸- ۹۷ + فیلم بازی فوتبال پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ/ جنگ نیمار و رفقا با باواریایی‌ها برای کسب جام قهرمانی

در حال تکمیل/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم