Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@12:24:02 GMT

صحبت‌های سخنگوی دولت درباره فرزندش +عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۷۳۱

صحبت‌های سخنگوی دولت درباره فرزندش +عکس

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، پس از بهبود از ابتلا به کرونا به جمع اهداکنندگان پلاسما پیوست.

علی ربیعی، سخنگوی دولت پس از اهدای پلاسمای خون خود گفت: البته بنده به خاطر تجربه زیستی که شخصا در ماجرای نیاز فرزندم به فرآورده های خونی داشتم، ضرورت این کار را متوجه هستم و این کار انسانی و خداپسندانه، نجات بخش بسیاری از بیماران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت بهبودیافتگان ویروس کووید ۱۹ در مسئله مهم و نجات بخش اهدای پلاسما بر اساس آمارها، رضایت بخش نیست و در خواست می کنم که عزیزان رها شده از درد این ویروس منحوس به شکرانه سلامت مجددشان و برای نجات جان بیماران تازه مبتلا شده، پلاسمای خود را اهدا کنند.

 

ایسنا

برچسب ها: علی ربیعی ، پلاسمای خون ، اهدای پلاسما ، ویروس کرونا ، اهدای پلاسمای خون لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JmL

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: علی ربیعی پلاسمای خون اهدای پلاسما ویروس کرونا اهدای پلاسمای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم

سخنگوی شورای شهر گفت: برخی هرچه می توانند انجام می دهند که مدیریت شهری این دوره نتواند توفیق پیدا کند؛ تا بتوانند در انتخابات بعدی استفاده‌اش را ببرند.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با مافیای خودرو اظهار داشت: اگر بخواهم خیلی صریح و قابل لمس بگویم، به هر دلیلی و بدون قضاوت کردن، در دوره گذشته و در چهارسال پیش از دوره‌ی ما در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، تاکسی و ون) اتفاقات مناسبی نیوفتاده است.

 

وی افزود: حتما باید پای صحبت آن عزیزان نیز بنشینیم، شاید دلایل خاص خودشان را، مانند در عدم همکاری دولت وقت داشته باشند. چون به هر حال این امری است که اگر در آن کمک های دولت در ادوار مختلف اگر اتفاق نیوفتاده باشد، شهرداری توفیقی نیز نداشته است.

 

وی بیان داشت: اما چیزی که توصیف می شود کرد و به دست ما رسید، ناوگانی فرسوده با تعداد اندک بود که مردم را به شدت در وضعیت بدی قرار می داد. علی الخصوص در زمان همه گیری کرونا که ما لازم داشتیم مردم در اتوبوس ها و مترو با فاصله تردد بکنند وجود داشت.

 

نادعلی گفت: به هر حال توصیف شرایط وظیفه ما نیست. مسئولیت ما این است که شرایط را به رسمیت بشناسیم و به دنبال برطرف کرد موانع برویم.

 

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری دولت کمک کرد، رئیس جمهور و وزرای صمت پای کار آمدند. با این حال فضای بروکراتیک عظیمی که برای هر اتفاق این چنینی در کشور وجود دارد و شرایط بد خارجی، موجب می شود که هر اتفاقی که بخواهد رقم بخورد، یک همت بالایی به آن معطوف شود و این همت در تمامی قسمت ها وجود داشته است.

 

نادعلی در رابطه با مشکلات پیش رو بیان داشت: باید در نظر داشت که حتی اگر ما تمام کارها را انجام دهیم، بازهم ساخت برعهده ما نیست و ممکن است طرف مقابل بد قولی کند. و یا مثل الان، برخی سعی می ‌کنند چوب لای چرخ کار بگذراند که متاسفانه مردم نتیجه این کار را می‌بینند.

 

وی افزود: برخی هرچه می توانند انجام می دهند که مدیریت شهری این دوره نتواند توفیق پیدا کند؛ تا بتوانند در انتخابات بعدی استفاده‌اش را ببرند. این کارهای سیاسی همواره به کارهای خدماتی در کشور لطمه زده است. هرگاه سیاست زدگی کنار کار فنی و خدماتی می‌آید، مردم لطمه می‌خورند.

 

وی در ادامه گفت: امسال آخرین سال دوره مدیریت شهری ما است، و حتی اگر ما در نتیجه گیری به این دوره از مدیریت شهری نرسیم و نتیجه اتفاقات در دوره‌ی بعد باشد، بازهم کار مهم در دوره ما اتقاق افتاده است.

 

سخنگوی شورای شهر افزود: ما می توانستیم بگوییم که ممکن است این کار سنگ بزرگ زدن باشد و حتی احتمال نشدن آن وجود داشته باشد، پس ورود نمی کنیم. اما افتخار این کار برای هرکسی که می خواهد باشد، مهم این است که مشکلات مردم حل شود و شهروندان یک کلان شهر که تمام نگاه ها روی آن است بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان