Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «آیت کاظم زاده» سرپرست سازمان همیاری شهرداری های گیلان و مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان با «مرتضی عاطفی» رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «مرتضی عاطفی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان در تعامل و همکاری با شهرداری های استان بر توسعه بیش از پیش این همکاری ها در آینده تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های گیلان، سایت جامع نمایشگاهی را در رشت راه‌اندازی کند.

عاطفی بیان کرد: این سایت با مجموعه نمایشگاهی و همایشی قابلیت خدمات رسانی بهینه به بازارهای داخلی و همچنین خارجی را دارد. وی با اشاره به بازدید مشترک از سایت جامع نمایشگاهی اعلام کرد: این سایت علاوه بر برگزاری منظم نمایشگاه‌ها و بازدید شهروندان از آن به خرید سریع و دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز نیز کمک می‌کند. عاطفی تاکید کرد: می توان با تعریف مدل اقتصادی مناسب برای مجموعه شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌ها، همکاری‌های مشترک را بیشتر کرد.

 سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در این دیدار بااشاره به لزوم همکاری های فی مابین شهرداری و سازمان همیاری شهرداری در شرایط اقتصادی امروز کشور اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های موجود، این همکاری می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شهرداری ها شود.

کاظم زاده افزود: سایت جامع نمایشگاهی رشت می تواند تبدیل به برند ممتاز شهری شود. وی از آمادگی سازمان همیاری شهرداری ها جهت توسعه فعالیت های مشترک اقتصادی با سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمادگی شهرداري رشت سازمان همیاری شهرداری سازمان همیاری شهرداری ها شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی