Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 65هزار و 34واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و 662هزار واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 971میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 998میلیارد تومان در بیش از 736هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت
بر این اساس سهامداران شرکت‌های تامین سرمایه امین، بهساز کاشانه تهران و گروه صنعتی سپاهان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معادن منگنز ایران، صنعتی بهشهر و توسعه معادن روی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 871میلیون و 744 هزار ورقه به‌ارزش 2هزار و 573میلیارد تومان در 207 هزار و 888نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 553واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 824واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، ریل سیر موثر و شیر پاستوریزه پگاه گیلان رشد را داشتند و شرکت‌های قند شیروان قوچان و بجنورد، بانک دی و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی