Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها از سوی دولت گفت: امسال طرح هادی ۹۸ روستای این استان با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

او مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستایی این استان در سال جاری را ۲۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح هادی ۹۸ روستای یاد شده نیز در قالب این اعتبار تخصیصی گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

رئیسی افزود: از میزان اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافته ۱۱۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و ۱۴۲میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات ملی است.

او ادامه داد: از مجموع این طرح‌ها، یک مورد ساماندهی گلزار شهدا است که با اعتبار یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال امسال اجرا می‌شود.

رئیسی اضافه کرد: امسال ۷۵ طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به عنوان پروژه‌های تهیه و بازنگری به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شد که در مرحله مبادله موافقت‌نامه است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی سازمان برنامه و بودجه مناطق روستایی میلیون ریال طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری