Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم نسبت به موج سوم کرونا قبل از پاییز در این منطقه هشدار داد. 

دکتر"اصغر مکارم" در گفت و گو با ایسنا ضمن هشدار نسبت به موج سوم کرونا در جنوب کرمان گفت: اگر پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های محرم رعایت نشوند، شاهد موج سوم کرونا قبل از پاییز در این منطقه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از روند کاهشی آمار فوتی ها و مبتلایان به کووید ۱۹ در جنوب کرمان خبر داد و اظهار کرد: موج دوم کرونا با همکاری و ایثار کادر بهداشت و درمان در حال کنترل است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه آمار مرگ و میر کرونا در جنوب کرمان همچنان روند کاهشی دارد افزود: این موضوع نشان از کنترل موج دوم کرونا در جنوب کرمان دارد و امید داریم به عزت عزای امام حسین(ع) و با کمک کادر بهداشت و درمان بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم و آمار مبتلایان و فوتی های این روزها، امیدواری به عبور از موج دوم را تایید می کند. 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مکتب انسان ساز عاشورا و نقش عزاداری سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در حفظ اسلام گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم در از بین بردن ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است و بر این اساس درخواست داریم، شاگردان و شیفتگان مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری ها را بر اساس دستورالعمل های مصوب ابلاغی ستاد کرونا برگزار کنند.

مکارم رعایت شیوه نامه بهداشتی را در ماه محرم از عزاداران حسینی خواستار شد و هشدار داد: اگر مردم در عزاداری های محرم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قبل از رسیدن، فصل پاییز موج سوم کرونا در منطقه آغاز خواهد شد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به آمار روزانه جانباختگان در موج دوم کرونا در جنوب استان کرمان گفت:متاسفانه در موج دوم تعداد جانباختگان به ۸ نفر در روز هم رسیده  است که اگر پروتکل‌های بهداشتی در محرم رعایت نشود، ممکن است، شاهد پیک سوم کرونا باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جنوب کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پروتکل های بهداشتی جنوب کرمان موج سوم کرونا موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد

معاون راهداری جنوب استان کرمان، گفت: به علت عملیات انفجار در محور دولت‌آباد - بحرآسمان این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است. - اخبار استانها -

اکبر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه هفته گذشته بارش‌های شدید و وقوع سیلاب را در جنوب استان کرمان داشتیم، اظهار داشت:  بازگشایی همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی از باز بودن همه محورها در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: عصر امروز عملیات انفجاری را در محور دولت‌آباد - بحرآسمان در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت داریم.

معاون ساخت راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه این محور یکی از محورهای کوهستانی، سخت و صعب‌العبور استان است، گفت: 12 کیلومتر از این مسیر توسط اداره کل راهداری جنوب استان کرمان در دو سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 کیلومتر از این محور کوهستانی و صعب‌العبور است، افزود: با توجه به شرایط این قسمت از محور دولت‌آباد امکان تراشه‌برداری و استفاده از ماشین‌آلات راهسازی فراهم نبود، به این دلیل مجبور به عملیات انفجار در این قسمت از محور شدیم و این عملیات حدود ساعت 13 تا 15 امروز انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سلیمانی، گفت: کسانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جیرفت _اسفندقه استفاده کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان