Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:36:17 GMT

تصادف باورنکردنی تریلر و کامیون در خراسان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۹۶۳

تصادف باورنکردنی تریلر و کامیون در خراسان

نیمه شب گذشته بر اثر برخورد کامیون و تریلی اسکانیا در محور "طبس- بردسکن" راننده تریلی جان باخت و در آتش سوخت و 2 نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: ساعت 2 و 13 دقیقه نیمه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور "طبس-بردسکن" حوالی روستای "تپه طاق" بلافاصله کارشناسان پلیس به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با حضور در محل مشاهده کردند، یک کامیون بنز با یک تریلی اسکانیا به صورت رخ به رخ برخورد کرده است، افزود: به علت شدت این حادثه خودرو تریلی که حامل بار مواد معدنی بوده دچار حریق شده و متاسفانه راننده خودرو در آتش سوخته و جان باخته است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با تلاش گروه های امدادی و مأموران آتش مهار شد، تصریح کرد: راننده کامیون و سرنشین تریلی اسکانیا به شدت مصدوم و برای مداوا به بیمارستان بردسکن منتقل شدند.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه علت این حادثه، بی احتیاطی راننده تریلی اسکانیا به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است به رانندگان هشدار داد که با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف حوادث خراسان تریلی اسکانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک باتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعادل عجیب کامیون در هنگام حمل بار (فیلم) اقدام خلاقانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف (فیلم) بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد