Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق پرسپولیس با تاکید بر این‌که پرسپولیس به یک شرط برنده دربی می‌شود، گفت: این دیدار، بازی روحی- روانی است.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد حساسیت این دربی برای سرخابی‌ها اظهار داشت: دربی همیشه حساس است و این دیدار با تمام دیدارهای فصل برای دو تیم فرق می کند و هواداران دو تیم حتی به قیمت از دست دادن تمام بازی‌های فصل دوست دارند برنده دربی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با اشاره به شرایط پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی نیمه نهایی اظهار داشت: این دیدار، بازی انگیزه و شرایط روحی و روانی است و هر تیم بتواند از این مسئله استفاده کند شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی شرایط کنونی سرخ‌ها را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: پرسپولیس در چند بازی اخیرش در لیگ چندان خوب کار نکرد اما در گام آخر برابر سایپا شاهد نمایش خوبی از سوی شاگردان یحیی بودیم و این مسئله امیدواری‌ها برای ادامه درخشش تیم برای دربی را افزایش می‌دهد.

ابراهیمی در پایان گفت: پرسپولیس می‌تواند در این دربی برنده باشد به شرط این که باهوش‌تر از استقلال باشد و بتوانند بازیکنان اصلی و تاثیزگذار آبی‌پوش را در طول بازی مهار کند که در آن صورت فکر می‌کنم پرسپولیس برنده این دربی خواهد شد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی نیمه نهایی جام حذفی ناصر ابراهیمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!

به گزارش "ورزش سه"، شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی و حذف استقلال به دست مس رفسنجان در مرحله قبلی، به منزله کنار رفتن دو فینالیست فصل گذشته این رقابتها است که از طرفی شانس هشت تیم باقیمانده را برای قهرمانی بیشتر می‌کند و یک قهرمان جدید را نسبت به فصل گذشته معرفی خواهد کرد و از طرف دیگر یک شکست برای هر دو تیم خواهد بود.

این اولین بار بعد از 20 سال است که پرسپولیس و استقلال همزمان در مرحله یک چهارم نهایی حضور نخواهند داشت. آخرین بار در فصل 1383-84 بود که استقلال با شکست برابر شاهین و پرسپولیس با باخت مقابل ابومسلم از رقابت کنار رفتند. پیش از آن نیز در فصل 1381-82 پرسپولیس برابر ملوان حذف شد و استقلال با شکست مقابل فراز قم از جام کنار رفت.

در این دو دوره یک بار صباباطری و بار دیگر ذوب‌آهن توانستند جام را بالای سر ببرند. حالا اما یکی از این دو تیم منحل شده و دیگری هم شب گذشته با شکست برابر تراکتور از رقابتها کنار رفت تا سرخپوشان تبریزی به همراه چادرملو، ملوان، سپاهان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، هوادار و گل‌گهر سیرجان شانس قهرمانی داشته باشند.

اما حذف پرسپولیس و استقلال، یک گام رو به عقب برای تیم اوسمار ویه‌را و جواد نکونام خواهد بود. آنها به نسبت فصل گذشته، حداقل در جام حذفی نتیجه ضعیفتری کسب کرده‌اند و به همین دلیل فشار روی این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر به اوج خود خواهد رسید.

پرسپولیس فصل گذشته دو جام قهرمانی کسب کرد و از این نظر در صورتی که این فصل جام نگیرد، شرایط ضعیفتری را نسبت به فصل پیش خواهد داشت و استقلال هم باتوجه به ناکامی فصل گذشته، فشار مضاعفی را برای بازگشت به سکوی قهرمانی لیگ برتر بر شانه خود حس می‌کند.

جالب اینکه حذف پرسپولیس و استقلال، پیش از هفته حساس لیگ برتر رقم خورد؛ جایی که استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس در پایتخت میزبان سپاهان خواهد بود. این شاید آخرین شانس جدی پرسپولیس باشد که بتواند صدر جدول را از استقلال پس بگیرد، البته به شرطی که تراکتور در تبریز تیم نکونام را متوقف کند.

شاید حذف در آستانه بازی سپاهان انگیزه شاگردان اوسمار را هم بالا ببرد چرا که حالا آنها چاره دیگری جز برد در شش بازی آینده پیش روی خود نمی‌بینند و باید به هر قیمتی که شده، صدر جدول را از استقلال پس بگیرند.

اما نکته مهم برای استقلال این است که سرنوشت قهرمانی را همچنان در دست خود دارد و این تیم در صورت کسب 18 امتیاز بی حرف و حدیث و بی توجه به نتایج رقیب سنتی قهرمان می‌شود. هرچه استقلال بردهای متوالی و بیشتری کسب کند، طبیعتا روحیه تیم رقیب نیز کمتر می‌شود و شاید حتی مثل لیگ بیست و یکم، پرسپولیس با توقف‌هایش جام را به استقلال بدهد؛ هرچند که قرمزها به جبران اختلاف فصل گذشته دل خوش کرده و به نوعی اطمینان دارند که استقلال حداقل در یک بازی لغوش خواهد داشت، بنابراین از نگاه هر دو تیم، تیمی که شش برد بیاورد، قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!