Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@16:43:07 GMT

28 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۸۱۱۴

به گزارش فارس، منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که طی روز یکشنبه 28 آتش‌سوزی جدید در جنوب سرزمین‌های اشغالی گزارش شده است.

این آتش‌سوزی‌ها ناشی از ارسال بالن‌های آتش‌زایی است که از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی فرستاده می‌شود.

 روز گذشته نیز رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند،  ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه بیش از 35 آتش‌سوزی را در منطقه موسوم به غلاف غزه رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس اعلام کرده است تا زمانی که  رژیم صهیونیستی به توافق‌های خود عمل نکند ارسال بالن‌های آتش‌زا و دیگر اقدامات مقاومتی در مرز غزه را ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی به توافق‌هایی که پیش‌تر با میانجی‌گری مصر و برخی طرف‌های دیگر حاصل شده، پایبند نیست و همین موضوع اعتراض مقاومت فلسطین را در پی داشته است. 

از سوی دیگر در پی گسترش آتش‌سوزی‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی ماموریت جدید یافته و به نیروهای آتش‌نشانی در خاموش کردن این آتش‌سوزی‌ها کمک می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان تصاویر حمله موشکی به یک ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از این ویدئو، تصاویر ضبط شده با دوربین‌های حرارتی از لحظه اصابت موشک حزب الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک شتولا به نمایش درآمده است.

 

حمله موشکی حزب الله به مقر فرماندهی صهیونیست‌ها در پادگان برانیت
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۳:۲۵ پنج شنبه شب (به وقت محلی) مقر فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

 

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه