Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست پاریسی‌ها در فینال اروپا همان چیزی بود که هواداران تیم فوتبال مارسی انتظارش را می کشیدند.

در طول تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که پیش تر با نام های دیگری برگزار می شده، تاکنون 7 بار تیم های فرانسوی به فینال این مسابقات راه یافته اند که تنها یکبار مارسی در فصل 93-1992 موفق به کسب قهرمانی در این مسابقات با شکست آث میلان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مارسی با آن نسل طلایی‌اش‌، دو سال قبل تر هم به فینال رسیده بود که در فینال و در ضربات پنالتی مغلوب ستاره سرخ بلگراد شد. پیش از این تیم استاد رمس دو بار و تیم سنت اتین که حرف هایی در مورد حضور مهرداد محمدی در این تیم شنیده می شود نیز به فینال راه یافته بودند که به رتبه ای بهتر از دومی دست پیدا نکردند.

آخرین حضور یک تیم فرانسوی در فنیال مسابقات هم به دو دهه قبل بازمی گردد؛ جایی که موناکو با دیدیر دشام به عنوان سرمربی و درخشش بازیکنانی نظیر ژولی و مورینتس به فینال رسید ولی در بازی نهایی مغلوب پورتو و شاگردان ژوره مورینیو شد.

در واقع پیروزی پاریس ژرمن می توانست قهرمانی مارسی را تحت الشعاع قرار بدهد و تیم پایتخت نشین فرانسوی را با این تیم از حیث تعداد قهرمانی برابر کند ولی برخلاف کلیشه های رایجی که معمولا در فوتبال ایران در مورد آن صحبت می شود، در فرانسه هم طرفدار یک تیم خاص بودن پس از شکست پاریسی ها مقابل بایرن مونیخ جلوتر از حس هموطن بودن قرار داشت و هوادران مارسی به خیابان ها ریختند تا شکست رقیبشان را جشن بگیرند و شرایط خاص کرونایی هم جلودار آنها نشد. تیم فوتبال پاریس ژرمن در فینال رقابت های لیگ قهرمانان سال 2020 با گلزنی کینزلی کومان بازیکن فرانسوی خود مغلوب بایرن مونیخ شد./ ورزش سه

   

بیشتر بخوانید:

«لواندوفسکی» آقای گل و «نویر» بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد. در جدال حساس‌تر تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم بایرلورکوزن بود که با ۲ گل شکست خورد.

 رمی‌ها تا قبل از اشتباه آماتور کارسدورپ کاملا بر بازی سوار بودند، اما در دقیقه ۲۸ با اشتباه مدافع هلندی، لورکوزن توسط فلورین ویرتز به گل رسید. بعد از این گل لورکوزن بهتر بازی کرد و در دقیقه ۷۳ با گل آندریش اختلاف را دو برابر کرد.

پس از گل دوم رم چند موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را سردار آزمون که از دقیقه ۷۹ به زمین آمد از دست داد و دیگری را تامی آبراهام در دقیقه ۹۴ را به شکلی عجیب گل نکرد.

تیم شکست ناپذیر ژابی آلونسو حالا با فتح المپیکو، شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار این مرحله، مارسی فرانسه و آتالانتای ایتالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا اسکاماکا آتالانتا را پیش انداخت، اما امبمبا ۱۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۲۰ بازی را مساوی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیدار برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم