Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:09:08 GMT

مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ۱۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۸۴۵۹

مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ۱۵ درصد افزایش یافت

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از مرداد ماه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

وحید قبادی دانا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از افزایش مبلغ مستمری مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، مستمری این افراد از محل بودجه هدفمندی یارانه‌ها، 15 درصد افزایش خواهد داشت و مستمری مددجویان از مرداد ماه با افزایش 15 درصدی از محل هدفمندی یارانه‌ها  پرداخت و ظرف امروز یا فردا  بر روی کارت بانکی آنها شارژ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و تأمین اعتبارت مورد نیاز از امروز برای تمامی مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان ذهنی، جسمی ــ حرکتی و فرزندان دارای سرپرست غیرموثر در مراکز نگهداری شبانه‌روزی سازمان بهزیستی به ازای هر فرد در این مراکز مبلغ 500 هزار تومان به حساب آن موسسه و خیریه برای تهیه اقلام بهداشتی و همچنین وسایل کمک توانپزشکی برای این افراد در دوره سخت کرونا  تحت عنوان یارانه و کمک پرداخت شد.

وی تصریح کرد: همچنین در فروردین ماه امسال برای افرادی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بودند و در دهک درآمدی یک تا 3 قرار داشتند، کمک هزینه‌ای بین 360 هزار تا 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی این افراد که 191 هزار خانوار هستند، شارژ شد و امیدواریم که این کار را در شهریور ماه امسال نیز مجدداً انجام بدهیم که انشاءالله بعد از اینکه تأمین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه و ستاد هدفمندی یارانه‌ها صورت بگیرد، این کار انجام خواهد شد.

روش اهدای نذورات در ایام محرم به مددجویان بهزیستی اعلام شدکمک 24 میلیارد تومانی بهزیستی به مراکز توانبخشی واریز شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی بیشتر بخوانید... کمک ۲۴ میلیارد تومانی بهزیستی به مراکز توانبخشی واریز شد روش اهدای نذورات در ایام محرم به مددجویان بهزیستی اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمک ۲۴ میلیارد تومانی بهزیستی به مراکز توانبخشی واریز شد روش اهدای نذورات در ایام محرم به مددجویان بهزیستی اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم ۳ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۴ بازداشت ۳۱۸ نفر از عوامل تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان ۵ هلاکت تروریست مسلح و زخمی شدن تعدادی از اشرار در جنوب کشور ۶ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۷ رئیس پلیس تهران: مجرمان جری‌تر و وقیح‌تر شدند ۸ آتش‌سوزی در ساختمان مملو از سیلندرهای گاز در تهرانسر + فیلم و تصاویر مهمترین اخبار اجتماعی وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت/ خداکرمی: بیش از ۱۰ هزار تهرانی به خاطر کرونا فوت کردند آمریکا| تهدید به ضرب و شتم زندانیانی که خواستار آزمایش کرونا هستند مهمترین اخبار تسنیم روایت همتی از صادرات میلیاردی به نام کارتن‌خواب‌ها/ با دلار ۴۲۰۰ تومانی مخالف بودم و هستم انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ PSG‌ را در حسرت قهرمانی گذاشت و جام ششم را بالای سر برد کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی مددجویان بهزیستی مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کمیته امداد اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت

شرفی گفت: کمک های مردمی برای تامین معیشت خانوار‌های زیر پوشش و نیازمندان، خرید وسایل کمک توانبخشی، خرید جهیزیه، تامین وسایل ضروری زندگی، هزینه درمان و تجهیز مراکز بوده است.

وی استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ماه رمضان امسال نیز هفت پویش برگزار شد که از جمله پویش افطاری ساده در حضور ولی نعمتان، خانوار‌های دارای سه معلول، ضیافت خانه خدا، میز خدمت در مساجد و پویش افطاری ساده در مراکز بوده است.

وی گفت: ۳۷ مرکز مثبت زندگی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که طرح پویش جلب مشارکت‌های مردمی در این مراکز برگزار شد و خیران از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.

شرفی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی همچون یک اداره کل بهزیستی کوچک است که در مناطق و محله‌های استان تشکیل شده و خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی از این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

وی گفت: کمک‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیع از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد، از همین رو انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی با اشاره به حدود ۲۰ هزار معلول در خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد معلولان استان در مراکز شبانه روزی و ۹۰ درصد در خانواده نگهداری می‌شوند که معیشت، توانبخشی، درمان، اشتغال و مسکن از نیاز‌های اصلی معلولان است.

شرفی عنوان کرد: معیشت از مطالبات اصلی جامعه هدف بوده لذا با پیگیری‌های انجام شده، آمار پشت نوبتی دریافت مستمری صفر شده، اما زمینه برای توانمندشدن مددجویان نیز فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد