Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان معین کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پاییز ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم توصیه پزشکان را رعایت کنند. - اخبار استانها -

سعید جاودان سیرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در دوهفته اخیر تعداد مراجعات و بستری‌های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته و در واقع این افزایش به نوعی نگران کننده بوده و باید تدبیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع آنفلونزا در پائیز و وضعیت حاد کرونایی با مشکلات عدیده روبه‌رو می‌شویم، عنوان کرد: برای جلوگیری از بروز معضلات ناشی از بروز دو ویروس آنفلونزا و کرونا که به عقیده ما به جد می‌توانند خطرناک باشند نیاز به همکاری و مشارکت گسترده مردم در رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا داریم.

بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| 15 استان در وضعیت قرمز کرونایی/ 11 استان به مرحله هشدار رسیدند+ جدول و نمودارراه‌‌اندازی خدمات تله‌‌مدیسین در 20 نقطه کشور/ مراقبت پزشکی مهم‌‌ترین عامل نجات جان بیماران کرونایی بستریوضعیت شیوع کرونا در استان قم همچنان قرمز است/ همکاری مطلوب عزاداران حسینیآخرین وضعیت قرمز کرونا در آذربایجان شرقی / افزایش شیوع بیماری در سنین 20 تا 40 سال

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در ادامه تصریح کرد: سن مبتلایان به ویروس کرونا در حال کاهش بوده به نحوی که هم اکنون در بخش‌های بستری بیمارستان نوجوان 15 ساله و افرادی تا سن 30 سال نیز وجود دارند.

جاودان سیرت ادامه داد: در گذشته موضوعی مطرح بود که ویروس کرونا تأثیری بر افراد با  بنیه قوی و سالم ندارد، اما هم اکنون مواردی از ابتلا و درگیری با ویروس کرونا را مشاهده می‌کنیم که فرد بیمار از نظر ظاهری و فیزیکی سالم و دارای بدنی آماده بوده ولی متاسفانه ویروس کرونا بر بیمار غلبه کرده و این موضوع نگران کننده است.

وی به لزوم نظارت و رسیدگی به خانه سالمندان اشاره کرد و افزود: بازدید از خانه سالمندان با همراهی شبکه بهداشت صورت گرفت و تا حد امکان موارد لازم برای مقابله با ویروس کرونا و برنامه‌های خاص در اختیار این مرکز قرار گرفت.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... وضعیت شیوع کرونا در استان قم همچنان قرمز است/ همکاری مطلوب عزاداران حسینی درخواست ایرلند برای کناره گیری کمیسر اروپایی به دلیل نقض قواعد کرونایی بهبود ۷۷۰هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه / ابراز رضایت از وضعیت مسکو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت شیوع کرونا در استان قم همچنان قرمز است/ همکاری مطلوب عزاداران حسینی درخواست ایرلند برای کناره گیری کمیسر اروپایی به دلیل نقض قواعد کرونایی بهبود ۷۷۰هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه / ابراز رضایت از وضعیت مسکو واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۴ استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است ۵ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۶ واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران/ انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد ۷ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۸ نمایندگان مجلس وحدت و همدلی خود را برای توسعه آذربایجان‌غربی حفظ کنند مهمترین اخبار استانها امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران مسافران در ایام یوم‌العباس به زنجان سفر نکنند بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار مسمومیت شدید ۶ کودک با خوردن قارچ‌ وحشی در گیلان؛ یک کودک جان خود را از دست داد مهمترین اخبار تسنیم روایت همتی از صادرات میلیاردی به نام کارتن‌خواب‌ها/ با دلار ۴۲۰۰ تومانی مخالف بودم و هستم انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ PSG‌ را در حسرت قهرمانی گذاشت و جام ششم را بالای سر برد کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا وضعیت قرمز کرونا کرونا در استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش