Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:36:09 GMT

نخست‌وزیر ژاپن دوباره عازم بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۸۷۰۸

نخست‌وزیر ژاپن دوباره عازم بیمارستان شد

به گفته منابع مطلع، نخست‌وزیر ژاپن امروز دوباره راهی بیمارستان شده و علت آن بررسی پزشکی نیست، بلکه درمان یک بیماری مزمن است.

به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی نیهون ژاپن امروز (دوشنبه) به نقل از چندین منبع دولتی و حزب حاکم گزارش داد، خودروی حامل شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن صبح امروز وارد بیمارستانی در توکیو شد و این دومین مرتبه طی یک هفته گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته چندین منبع مطلع، نخست‌وزیر ژاپن همچنین قرار است نتایج بررسی پزشکی پیشین خود را دریافت کند. براساس گزارش تلویزیون نیهون، آبه قرار است عصر امروز در دفترش حاضر باشد.

عزیمت دوباره آبه به بیمارستان، نگرانی‌هایی را درباره توانایی او برای ادامه کار به عنوان رهبر ایجاد کرده است؛ آن هم در شرایطی که مسائل پزشکی دارد و با خستگی ناشی از مدیریت بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از آزمایش‌های شینزو آبه که در روزهای گذشته انجام شد، هفت و ساعت و نیم به طول انجامید و به دنبال آن گمانه‌زنی درباره وضعیت جسمانی او به وجود آمد. رسانه‌های ژاپنی گزارش‌های مفصلی از سرعت راه رفتن آبه نوشته‌اند. براساس گزارش نشریه فلش، آبه در تاریخ ۶ ژوئیه در دفتر کارش خون استفراغ کرده است.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد