Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر برابر پاری سن ژرمن در ورزشگاه "دا لوز" لیسبون موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و دومین"سه گانه " تاریخ خود را رقم بزند.

بایرن مونیخ برای ششمین بار قهرمان جام باشگاه‌ها - لیگ قهرمانان اروپا شد (برابر با لیورپول) که اولین قهرمانی این تیم پس از فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط رئال مادرید (۱۳) و آث میلان (۷) بیشتر از بایرن قهرمان شده اند.

بایرن مونیخ اولین تیم تاریخ جام باشگاه‌ها - لیگ قهرمانان اروپا است که در تمام بازی‌های خود در این رقابت‌ها پیروز شده است. (۱۱ پیروزی)

بایرن مونیخ اولین تیم تاریخ جام باشگاه‌ها - لیگ قهرمانان اروپا است که در این رقابت‌ها ۱۱ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

هانس-دیتر فلیک سرمربی بایرن مونیخ با ۵۵ سال و ۱۸۱ روز سن پنجمین مربی مسن فاتح لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت. گوتالز (۷۱ ساله) با مارسی سال ۱۹۹۳، هاینکس (۶۸ ساله) با بایرن مونیخ سال ۲۰۱۳ و الکس فرگوسن با منچستریونایتد سال های۱۹۹۹ و ۲۰۰۸ - (۵۷ و ۶۶ سالگی)، به هنگام قهرمانی در اروپا مسن‌تر از فلیک بودند.

بایرن مونیخ پس از بارسلونا (۵۱۷) و رئال مادرید (۵۶۷)، سومین تیم تاریخ لیگ قهرمانان شد که در این رقابت‌ها به رکورد ۵۰۰ گل زده می‌رسد.

کینگزلی کومان مهاجم بایرن مونیخ پنجمین بازیکن فرانسوی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. (بنزما ۲۰۱۸، زیدان ۲۰۰۲، دیزایلی ۱۹۹۴ و بولی ۱۹۹۳)

مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ هم در فینال جام جهانی و هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشته است.

کینگزلی کومان در ۲۴ سالگی، ۲۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است. (به همراه تیم‌های پاری سن ژرمن، یوونتوس، بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه)

هانسی فلیک از زمان در دست گرفتن سکان هدایت بایرن در نوامبر سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سه جام شده است، یعنی به طور میانگین هر ۱۲ بازی یک جام به دست آورده است.

بیشتر بخوانید

لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن مونیخ به رکورد لیورپول رسید شور و حال در شهر لیسبون پیش از مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم