Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ظفری یکشنبه شب در حاشیه بازدید از طرح های توسعه شهری دوگنبدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان که در سه سال پیش هشت متر بود هم اکنون به ۱۲.۸ متر مربع رسیده است.
وی بیان کرد: در این مدت ۶۷هزار اصله نهال در این شهر غرس شده است.
شهردار دوگنبدان تاکید کرد:۳۱پارک و بوستان در این شهر وجود دارد که ۱۴ مورد آن از سه سال پیش تاکنون تکمیل و بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظفری تصریح کرد: ایجاد طرح کمربند سبز از برنامه های شهرداری دوگنبدان برای ادامه توسعه فضای سبز در این شهر نفخیز است.
وی ابراز داشت:در این طرح که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود ۴۰هزار اصله نهال با مشارکت مردم غرس می شود.

وی بیان کرد: گونه های سازگار با اقلیم منطقه مانند کنار و انجیر از مهمترین انواع پیش بینی شده برای غرس در شهر دوگنبدان است.
شهردار دوگنبدان با اشاره به خطرات سیل و اعتبارهایی که برای خسارت‌های ناشی از سیلاب در شمال شهر دوگنبدان هزینه می شود گفت: اجرای این طرح افزون بر زیبایی سیمای شهر و مزایای سلامت شهروندان و محیط زییست نقش اتر گذاری در پیشگیری از اثرات مخرب سیلاب خواهد داشت.

افزایش چهاربرابری تعداد بولوارهای شهر دوگنبدان 
شهردار دوگنبدان گفت: در حالی که تا سال۱۳۹۶ تنها یک بولوار ولی عصر این شهر در حال بهره برداری بود هم اکنون سه بولوار در حال بهره برداری و یک بولوار نیز در دست احداث است.
شهردار دوگنبدان عنوان کرد:در دولت دوازدهم ۲ بولوار به طول ۲۴ کیلومتر در این شهر احداث و یک بولوار نیز به طول چهار کیلومتر دهه فجر امسال بهره برداری خواهد شد.
وی با یادآوری گره های ترافیکی ناشی از طولی بودن شهر دوگنبدان و کمبود بولوار گفت:احدات این تعداد بولوار نقش مهمی در رفاه حال شهروندان داشته است.

ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان
شهردار دوگنبدان همچنین از اجرای طرح ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان خبر داد.
وی گفت: این طرح با نام شهید حاج قاسم سلیمانی به طول پنج کیلومتر از فرودگاه شهر دوگنبدان تا پلیس راه با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
ظفری تاکید کرد: ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان در قالب آسفالت، فضای سبز  و انجام خاک نباتی اجرا شده است‌.
وی عنوان کرد: برای فضای سبز ورودی شهر دوگنبدان غرس درختان سبز و گل های کاغذی انجام شده است.

شهردار دوگنبدان با یادآوری این نکته که ورودی هر شهر شناسنامه و هویت توسعه شهری محسوب می شود بیان کرد: اجرای این طرح باعث بهبود مبلمان شهری در دوگنبدان  خواهد شد.

ضرورت ساماندهی انبارهای ضایعاتی

ظفری با اشاره به وجود واحدهای انبارهای ضایعاتی در ورودی شهر که باعث نازیبایی سیمای بصری دوگنبدان شده است خواستار انتقال همه این انبارها به شهرک های صنعتی گچساران شد.
وی افزود: پیگیری های زیادی از طریق مراجع قضایی برای انتقال واحدهای ضایعاتی متخلف انجام شده است اما تحقق ساماندهی این مراکز نیازمند مشارکت رسانه های ارتباط جمعی در مطالبه گری و فرهنگسازی است.

ظفری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای ساخت طرح دروازه ورودی شهر دوگنبدان خبر داد و افزود: براساس برآوردهای کارشناسی این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شهردار دوگنبدان در پایان گفت: داشتن شهری زیبا و توسعه یافته نیازمند مسئولیت پذیری همه شهروندان است.

شهر دوگنبدان با ۶۹۰ هکتار مساحت یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز دارد.

شهر نفت خیز دوگنبدان در ۱۵۷ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

برچسب‌ها دوگنبدان کهگیلویه وبویراحمد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوگنبدان کهگیلویه وبویراحمد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دوگنبدان کهگیلویه وبویراحمد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهردار دوگنبدان بهره برداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است