Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:13:50 GMT

خط‌مشی کنونی کارزار انتخاباتی بایدن ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۰۶۳

خط‌مشی کنونی کارزار انتخاباتی بایدن ادامه می‌یابد

در بحبوحه پاندمی کرونا، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌های آمریکا گفت که هیچ برنامه‌ای برای آغاز کارزار تهاجمی‌تر آن هم کمتر از دو ماه مانده به انتخابات سوم نوامبر ندارد.

به گزارش ایسنا، جو بایدن، نامزد دموکرات‌های آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه در مصاحبه با ای‌بی‌سی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند یک انتخابات را از منزلش در دلاور پیروز شود، گفت: ما پیروز خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از علم و آنچه دانشمندان به ما می‌گویند، پیروی می‌کنیم.   

بایدن ۷۷ ساله که در نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ جلوتر است، از زمان آغاز پاندمی کرونا، مسافرت‌های انتخاباتی خود را محدود ساخته و از تجمع‌ها دوری می‌کند. او هفته گذشته در کنوانسیون مجازی حزب دموکرات، از راه دور نامزدی این حزب برای ریاست جمهوری را پذیرفت.

ترامپ ۷۴ ساله اما برنامه مسافرتی فشرده‌ای داشت و هفته گذشته عازم ایالات چرخشی پنسیلوانیا و ویسکانسین شد. ترامپ امروز (دوشنبه) شخصا در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی، نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری را می‌پذیرد.

جو بایدن با انتقاد از برنامه سفرهای ترامپ گفت: نگاه کنید که با مراسم‌های او چه اتفاقی رخ می‌دهد. مردم می‌میرند، مردم کنار هم جمع می‌شوند، ماسک استفاده نمی‌کنند و در نهایت به کووید-۱۹ می‌رسند.

هیچ ارتباط مستقیمی میان مراسم‌های انتخاباتی ترامپ و شیوع بیشتر این ویروس دیده نشده است، با این حال مقام‌های بهداشت و درمان اوکلاهاما گفتند که افزایش موارد ابتلا احتمالا به یک گردهمایی انتخاباتی ترامپ در تالسا در ماه ژوئن مرتبط است. از آن زمان، ترامپ مراسم‌هایی در فضای باز با تعداد جمعیت کمتر برگزار می‌کند.

ترامپ و متحدانش در خانه ماندن بایدن را مورد تمسخر قرار داده و می‌گویند که او در "زیر زمین" خانه‌اش پنهان شده است.

بایدن به تازگی کامالا هریس را برای معاونت ریاست جمهوری خود برگزید. هریس پیشتر خودش نامزد ریاست جمهوری بود. آنها درگیری خودشان در یک مناظره دموکرات‌ها در سال گذشته را کم اهمیت دانسته و اظهارات کمپین ترامپ مبنی بر اینکه او در سیاست بایدن را به سمت چپ‌ها متمایل می‌کند، رد کردند.   

بایدن با بیان اینکه هرگونه اختلاف میان آنها تاکتیکی بوده است، گفت: گمان نکنم ما هیچگونه اختلافی درباره این سوال اساسی که ما باید به عنوان یک ملت چه کاری انجام دهیم، داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری