Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:52:57 GMT

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱ طرح در شهرستان انار در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۱۴۸

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱ طرح در شهرستان انار در هفته دولت

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار گفت: در هفته دولت ۲۱ طرح در شهرستان انار به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

"علی زهرودی" در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: از سال ۹۳ تاکنون ۱۹ طرح صنعتی و خدماتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد تومان در شهرستان انار راه اندازی شده است که این تعداد به اشتغالزایی ۱۹۲۰ نفر انجامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سطح برداشت پسته از یک تن در هکتار به ۱.۷ در شهرستان افزایش یافته است، افزود: ۵۰ درصد رقم اکبری جایگزین سایر اقلام پسته شده است که بنام شهرستان انار به ثبت رسیده است.

فرماندار انار با اشاره به این مطلب که در زمینه ترویج  و کشت زعفران  و کشت های گلخانه ای و سایر کشت های هیدروپونیک توفیقات خوبی در شهرستان حاصل شده است، یادآور شد: ۵ واحد گلخانه ای در سطح شهرستان راه اندازی شده و اقدامات مناسبی در جهت تغییر الگوی کشت و خاموشی چاه موتورها صورت گرفته است که الگویی برای استان و کشور می باشد.

زهرودی به اجرای ۱۶۰ مصوبه اجرایی در حوزه مدیریت بحران در شهرستان انار اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای طرح تالاب های رسوب‌گیر، مدیریت سیلاب های سطح شهرستان، آزاد سازی مسیر سیلاب های و رودخانه های فصلی، اجرای پروژه پخش سیلاب بیاض، اجرای ۲۰ کیلومتر بادشکن غیرزنده در شهرستان، اجرای مانور مشترک زلزله در روستای بیاض بین استان های کرمان و یزد، احداث خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها از دیگر اقدامات حوزه مدیریت بحران است.

فرماندار انار تصریح کرد: ۸۱۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی و بازسازی مسکن در سطح شهرستان اعطا گردیده و ۸ زمین چمن مصنوعی، ۸ باب خانه ورزش روستایی، ۶ باشگاه ورزشی خصوصی و احداث پارک بانوان از اقدامات دولت در زمینه ورزش و نشاط اجتماعی بوده است.

زهرودی با بیان اینکه در زمینه توانمندسازی نیز راه اندازی اورژانس اجتماعی و پیگیری ساخت مرکز سالمندان تا پایان سال در حال انجام می باشد، خاطرنشان کرد: ۶۱ باب منزل برای مددجویان بهزیستی و ۳۵ باب منزل برای مددجویان کمیته امداد احداث یا در حال ساخت است.

فرماندار انار از راه اندازی ایستگاه خودکار هواشناسی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در حال راه اندازی است و فرمانداری به تعهدات خود جهت راه اندازی آن عمل کرده است.

به گفته وی سه طرح فولادی کارخانه ذوب فولاد ، فولاد اسفنجی و منگنز در حال پیگیری بوده و تعریض نیمی از مسیر جاده انار – امین شهر صورت گرفته و مابقی در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان انار همچنین با بیان اینکه در هفته دولت ۲۱ طرح در شهرستان انار به مبلغ  ۲۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود، یادآور شد: افتتاح زمین های چمن مصنوعی گلشن و امین شهر، پرورش بوقلمون ۶۳۰۰ قطعه ای با ۵ نفر اشتغالزایی ، رستوران سنتی بیاض با ۴ نفر اشتغال، یک طرح تولیدی با ۱۵ نفر اشتغالزایی و ... از جمله این طرحها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه در هفته دولت شهرستان انار راه اندازی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ