Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کلی‌ان کانوی، یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از سمت خود در کاخ سفید استعفا کرده است. همزمان شوهرش که از منتقدان رئیس‌جمهوری است هم در توییتر نوشته که از ریاست گروه محافظه‌کاران ضد ترامپ کناره‌گیری می‌کند.

خانم کانوی به آقای ترامپ گفته که برای رسیدگی به وضعیت خانوادگی و فرزندانش از سمت خود استعفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوهرش هم به هواداران توییتری‌اش همین حرف را زده است.

خانم کانوی که در مقام رئیس کارزار انتخاباتی آقای ترامپ توانسته بود او را در سال ۲۰۱۶ به پیروزی برساند، یک روز پیش از گردهمایی بزرگ انتخاباتی جمهوری‌خواهان از دولت جدا می‌شود.

جورج کانوی، همسرش، هم اعلام کرده که پروژه سیاسی بزرگش را کنار گذاشته و برای مدتی از توییتر هم دوری خواهد کرد.

آقای کانوی، وکیلی است که برای پیش‌برد اهداف محافظه‌کاران آمریکایی کارهای زیادی انجام داده است. او در عین حال در سال‌های اخیر یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بوده است. او و گروهی دیگر از جمهوری‌خواهانی که ضد دونالد ترامپ بودند، با تشکیل گروهی به نام «پروژه لینکلن» برای شکست آقای ترامپ در انتخابات پیش رو تلاش می‌کنند.

جورج کانوی از ریاست «پروژه لینکلن» استعفا کرده اما نوشته که همچنان به هدف آنها اعتقاد دارد.

آقای کانوی، در توییتر به رئیس جمهوری آمریکا انتقادهای فراوانی می‌کرد. انتقادهای او با پاسخ‌های تند رئیس جمهوری آمریکا روبه‌رو می‌شد. آقای کانوی یک بار گفته بود که دونالد ترامپ به لحاظ «عقلی» واجد شرایط ریاست‌جمهوری نیست. همسرش گاهی به این اظهارات پاسخ می‌داد. خانم کانوی یک بار گفت که «جورج روان‌شناس نیست» و اظهاراتش درباره مسائل روحی و روانی رئیس جمهوری آمریکا اهمیتی ندارد.

جورج کانوی در توییتی نوشته که به خاطر فرزندانش از «پروژه لینکلن» کنار می‌کشد و توییتر را هم برای مدتی ترک می‌کند.

روزنامه واشنگتن پست که ابتدا خبر استعفای خانم کانوی را منتشر کرده، بیانیه‌ای او را منتشر کرده که در آن تاکید شده که تصمیم آنها برای کمک به فرزندانشان گرفته شده است.

آنها چهار فرزند دارند که خانم کانوی نوشته حالا بیش از هر زمانی به مادرشان احتیاج دارند.

او درباره خود و شوهرش نوشته: «ما درباره بسیاری از مسائل اختلاف نظر داریم. اما درباره آن چیزی که بیش از همه اهمیت دارد متحد هستیم: فرزندانمان. هر چهار فرزند ما نوجوان هستند و دوقلوها سال تحصیلی جدید را در دبیرستان باید با آموزش از راه دور شروع کنند. همان طور که میلیون‌ها پدر و مادر در سراسر کشور می‌دانند، تحصیل فرزندان از خانه به میزانی از توجه و مراقبت احتیاج دارند که به اندازه همین روزها غیرطبیعی است.»

خانم کانوی در بیانیه خود از رئیس جمهوری آمریکا، معاونش و همسران آنها بابت سال‌ها همکاری و حمایت تشکر کرده است.

او یکی از قدیمی‌ترین مشاوران آقای ترامپ بود که توانسته بود بیش از سه سال سمت خود را حفظ کند. کلی‌ان‌ کانوی، همچنین یکی از موثرترین مدافعان رئیس جمهوری در رسانه‌ها بود. مصاحبه‌های او بیشتر از آنکه پاسخ به سوال‌های مجری‌ها باشد، حمله به رسانه‌ها و رقبای سیاسی آقای ترامپ بود.

منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا رئیس جمهوری آمریکا دونالد ترامپ آقای ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟

در جومونگ ۱ مخاطبان با سرنوشت بانو سوسانو تا جایی که عالیجناب جومونگ را ترک کرد، آشنا شدند. اگر می‌خواهید بدانید بعد از ترک گوگوریو چه بر سر سوسانو، بیریو و اونجو آمد؛ این بخش را مطالعه نمایید.

به گزارش ایلنا، سوسانو یا سوسونو با نام کامل یون سوسانو دختر ارشد گومسئو دانگون (یون تابال)، فرمانروای جولبون و فرمانده قبیله گیرو بود که بعد از مرگ همسرش ووتائه به همسری جومونگ درآمد و ملکه گوگوریو شد، اما پس از بازگشت همسر اول جومونگ همراه پسرش یوری در سال ۱۷ قبل از میلاد، سوسانو برای جلوگیری از درگیری احتمالی میان پسرانش بیریو و اونجو و یوری بر سر جانشینی گوگوریو از مقامش کناره گیری کرد و گوگوریو را همراه با فرزندانش و پدرش یون تابال و عده‌ای از مردم ترک کرد.

گرچه حکومت گوگوریو معتقد بود سوسانو و فرزندانش با میل خود از گوگوریو رفتند، اما مردم باکجه معتقد بودند که سوسانو با میل خود گوگوریو را ترک نکرد و توسط جومونگ از گوگوریو رانده شد.

سرانجام سوسانو و گروهش پس از ۱۸ ماه به جنوب رسیدند و اونجو در هانام و بیریو در میچوهول، که تصور می‌شود اینچئون، کره جنوبی امروزی باشد، ساکن شدند. سرزمین میچوهول غیرقابل سکونت بود، بنابراین بیریو و مردمانش به پیش اونجو رفته و خواستار پادشاه شدن بیریو برای حکومت در آنجا شدند، اما اونجو مخالفت کرد و بیریو به هانام حمله کرد و پس از شکست اقدام به خودکشی کرد و حکومت باکجه شکل گرفت، سوسانو در بنیان گذاری حکومت باکجه نقش اساسی داشت.

بانو سوسانو در سال ۶ قبل از میلاد در سن ۶۱ سالگی از دنیا رفت. برخی مرگ سوسانو را طبیعی و برخی دیگر مسمویت توسط تسو (دائه سو) می‌دانند.

دیگر خبرها

  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد