Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناآرامی در اراضی اشغالی، مراجعه مجدد آبه به بیمارستان و تغییر در ترکیب کاخ سفید، مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان طی ساعات گذشته هستند. تاریخ انتشار: 08:38 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۷۱۹ خبرگزاری میزان – مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته عبارتند از: *آمار تلفات و مبتلایان کرونا براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون ۲۳ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۸۴ نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و ۸۱۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مراکش هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را رد کرد نخست وزیر مراکش هرگونه اقدام در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد.   *ترامپ دستور استفاده از درمان جدید کرونا را صادر کرد   «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا دستور استفاده از پلاسمای خون افراد بهبود یافته از کرونا را برای درمان مبتلایان به کرونا صادر کرد. منتقدان، این اقدام ترامپ را اقدامی تبلیغاتی در آستانه گردهمایی انتخاباتی جمهوریخواهان توصیف کردند. *ادامه درگیری‌ها در پورتلند هشتاد و هفتمین شب اعتراض‌ها علیه خشونت پلیس و بی عدالتی در شهر «پورتلند» ایالت «اورگن» در حالی برگزار شد که این اعتراض‌ها با مداخله پلیس و بازداشت معترضان به خشونت کشیده شد. *طوفان و آتش سوزی در آمریکا در حالی که آتش سوزی در ایالت «کالیفرنیا» همچنان ادامه دارد و منجر به اعلام وضعیت فاجعه در این ایالت شده، طوفان «لُرا» سبب قطع برق ۲۰۰ هزار خانوار و قطع آب ۱۰۰ هزار خانواده در «پورتوریکو» شد. *خروج مشاور ارشد ترامپ از حلقه کاخ سفید «کلین کانوی»، مشاور ارشد ترامپ شب گذشته به وی اطلاع داد که به دلایل خانوادگی قادر به ادامه همکاری با رییس جمهور آمریکا نیست. *انفجار در خط لوله اصلی گاز سوریه انفجار در خط لوله اصلی گاز «العربی» در حومه «دمشق»، پایتخت سوریه سبب قطعی برق گسترده در این کشور شد. بیشتر بخوانید: سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی/ عملیات نیرو‌های یمنی مخالفت شورای امنیت با اقدام ضد ایرانی آمریکا/ ادامه درگیری‌ها در پورتلند *نخست وزیر ژاپن مجددا راهی بیمارستان شد «آبه شینزو»، نخست وزیر ژاپن امروز راهی بیمارستان شد. وی هفته پیش بیش از ۷ ساعت در بیمارستان بستری بود. *تاکید لاوروف بر غیرقانونی بودن استناد آمریکا به مکانیسم ماشه «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه می‌گوید تلاش آمریکا برای استفاده غیرقانونی از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت آن هم در شرایطی که خودش آن را نقض کرده است، نتیجه‌ای برای واشنگتن در پی نخواهد داشت. *تعویق سفر الکاظمی به اردن منابع عراقی می‌گویند احتمالا ابتلای وزیر ارتباطات عراق و هیئت همراه وی به کرونا پس از ورود به «امان»، پایتخت «اردن»، سبب تعویق سفر «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق به این کشور به منظور شرکت در نشست سه جانبه عراق، اردن و مصر شود. *تشدید اعتراض‌های شبانه در اراضی اشغالی ساکنان اراضی اشغالی که در ۹ هفته گذشته به صورت متوالی اقدام به برگزاری اعتراض علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم کرده بودند، شب گذشته در اعتراض به خشونت جنسی علیه زنان در اراضی اشغالی به خیابان‌ها آمدند. *استقرار نظامیان خارج شده از التاجی در الانبار و اربیل نظامیان آمریکایی که روز گذشته بخشی از پایگاه «التاجی» را تخلیه کردند، مجددا در پایگاه‌های «الانبار» و «اربیل» مستقر شدند. *کرونا در میان مقام‌های رژیم صهیونیستی وزیر دادگستری رژیم کابینه «بنیامین نتانیاهو» به دلیل ارتباط با فرد مبتلا به کرونا به قرنطینه رفت. «آیلت شکد»، عضو کنست نیز دیگر مقام صهیونیست است که به قرنطینه رفته است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهان تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است

محسن اوروجی روز سه شنبه به مناسبت هفته زمین پاک گفت: با وجود همه اقدام‌های انجام شده طی سال‌های گذشته هنوز سرعت پیشروی کویر و بیابان در قم بیشتر از اقدام‌های انجام شده در راستای احیای بیابان‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم  با اشاره به برخی از اقدام‌های انجام شده در خصوص احیای عرصه‌های بیابانی گفت: طی یک سال گذشته در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دشت سراجه قم عملیات درختکاری انجام شده و در اراضی محدوده کوه نمک و حسین‌آباد میش مست نیز اقدام‌های مشابهی صورت‌گرفته است.

اوروجی بیان کرد: در یک نگاه کلی می‌توان قطع حقابه‌های زیست‌محیطی به‌ویژه رودخانه قره چای، برداشت بی‌رویه چاه‌های مجاز از منابع آب زیرزمینی و تغییر الگوی بارش و کاهش نزولات آسمانی را از عوامل اصلی در توسعه بیابان و کویر در قم نام برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: برای حفظ منابع آبی و جلوگیری از توسعه بیابان طرح‌های آبخیزداری در تمامی روستا‌های بخش خلسجتان و جعفرآباد عملیاتی شده و در بالادست شهرک پردیسان نیز طرح‌های مشابهی جهت جلوگیری از وقوع سیلاب و افزایش ورودی چاه‌ها صورت‌گرفته است.

او اضافه کرد: در حالی هم اینک در برخی نقاط دشت مسیله قم شاهد فرونشست زمین هستیم که تا چند دهه گذشته در این اراضی، کشاورزی انجام می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: به‌خاطر چرای بی‌رویه دام در کنار تغییر الگوی کشت و قطع حقابه‌ها، هم اینک شاهد وضعیتی بحرانی در منطقه سراجه هستیم و این منطقه به یکی از اصلی‌ترین نقاط در تولید ریزگرد تبدیل شده است.

روستای سراجه، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قم است، این روستا در شهر قنوات قرار دارد.

دوم تاهشتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد