Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@03:25:50 GMT

فرهاد مجیدی؛ قبول عذرخواهی یا فشار دربی ؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۲۴۷

ساعت 24-فرهاد مجیدی در آستانه دربی در جام حذفی، فرشید باقری و محمد دانشگر را که از تمرینات اخراج کرده بود، بخشید.

فرهاد مجیدی که در مصاحبه‌ای قول قهرمانی جام حذفی را به هواداران داده بود باید در دیداری حساس به مصاف رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس برود. این مربی محبوب استقلالی‌ها که همیشه بر نظم تیمی پافشاری می‌کرد، در بازی با پیکان دو بازیکن دفاعی تیمش یعنی محمد دانشگر و فرشید باقری را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی او در بازی حساس مقابل شاهین بوشهر هم به آن‌ها بازی نداد.

 این تصمیم که با واکنش مثبت طرفداران و اهالی ورزش همراه شد، از جدیت بالای فرهاد مجیدی در عرصه مربیگری خبر می‌داد. با این وجود مصدومیت علی کریمی،روزبه چشمی و سیاوش یزدانی نیمه آماده فاز دفاعی این تیم را با کمبود مهره روبررو کرد.اتفاقی که در نهایت منجر به این شد تا فرهاد مجیدی که با وجود پشیمانی آن‌ها اعلم کرده بود به هیچ عنوان حاضر به بازگشت آن‌ها نیست، در تغییر موضعی ناگهانی آن‌ها را ببخشد.خیلی زود این دو بازیکن به تمرینات برگشتند تا همه چیز مثل سابق شود. اگرچه برخلاف فرشید باقری، هنوز خبری از محمد دانشگر درتمرینات نبود، اما مشخص شد که او به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نشده است. 

به‌نظر می‌رسد فشار بازی دربی در در نیمه نهایی جام حذفی این تصمیم را به فرهاد مجیدی تحمیل کرده است البته خیلی ها هم می گویند که اعلام پشیمانی بیش از حد این دو بازیکن دل فرهاد را به رحم آورده است و باعث شده تا این بار چشمانش را به روی خطایی که کرده اند ببندد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال