Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@06:56:08 GMT

احسان حدادی و المپیک ؛ بلاتکلیفی محض

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۳۹۴

احسان حدادی و المپیک ؛ بلاتکلیفی محض

ایران اکونومیست- احسان حدادی اصلا شرایط مناسبی برای حضور در المپیک سال آینده را ندارد.

مهری رنجبر؛ احسان حدادی هنوز بلاتکلیف است. یک سال قبل از المپیک. بلاتکلیف برای درمان میخچه پایش بعد از مخالفت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برای جراحی پایش در آلمان. پرتابگر دیسک المپیکی که موافقت اولیه سیدرضا صالحی ‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک را برای جراحی در آلمان گرفته بود، اما با مخالفت هیئت اجرایی ترمزش کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها کجدار و مریز تمرین می‌کند، اما خودش خیلی نگران است. نگران اینکه برنامه‌هایش برای مدال المپیک به هم بریزد، به همین دلیل دنبال اسپانسر است و اگر تا یک هفته دیگر چراغ سبزی از کمیته ملی المپیک نگیرد با هزینه اسپانسر برای جراحی در آلمان اقدام می‌کند.

بالاخره قضیه جراحی میخچه پایت به کجا کشید؟
من واقعاً نمی‌دانم. فعلاً که خبری نیست. من به عنوان ورزشکار، آماده‌ام تا پایم را جراحی کند، فرقی نمی‌کند چه در ایران باشد چه جای دیگر. من ایرانی‌ام و تابع تصمیم کمیته ملی المپیک. من که چینی نیستم، یا از کره ماه نیامده‌ام، ورزشکار المپیکی ایرانم و بالاخره باید تصمیم بگیرند.

یعنی تو حالا تمرین هم می‌کنی؟
من همین طوری الکی تمرین می‌کنم. این روزها حکم فرصت‌سوزی را برایم دارد. من حتی با مک هم صحبت کرده‌ام او پرسید آخر چه می‌شود؟ من هم گفتم نمی‌دانم خیلی عصبانی شد. به هر حال او مربی حرفه‌ای است و حرفه‌ای کار می‌کند، اما تکلیف من معلوم نیست.

با این شرایط تو از برنامه تمرین عقب نمی‌افتی؟
من اگر تا به حال جراحی کرده بودم از یک ماه دیگر دوباره تمرین جدی‌ام را شروع می‌کردم و می‌توانستم مسابقه دهم و تمرینات زمستانی را هم راحت انجام می‌دادم تا المپیک آماده می‌شدم، اما حالا وضعیتم معلوم نیست. فعلاً منتظرم. حتی فیزیوتراپم هم می‌گوید زودتر جراحی کن، چراکه اگر من آبان‌ماه هم عمل کنم بهمن هم نمی‌توانم پرتاب کنم. به هر حال دو ماه ریکاوری لازم دارم تا کم‌کم دوباره بتوانم تمرین را شروع کنم. این روزها بلاتکلیفم و نمی‌دانم چه می‌شود.

من ایرانی‌ام و تابع تصمیم کمیته ملی المپیک. من که چینی نیستم، یا از کره ماه نیامده‌ام، ورزشکار المپیکی ایرانم و بالاخره باید تصمیم بگیرند

اگر خبر ندهند، یعنی جراحی نمی‌کنی؟
اگر خبر نشود، خودم دست به کار می‌شوم و با کمک گرفتن، جراحی می‌کنم، اما می‌دانم کسی کمک کند، رسانه‌ای می‌شود، فقط آقایان ناراحت نشوند.

این حرف تو که تهدید نیست؟
چرا تهدید؟ من می‌گویم هستند آدم‌هایی که از آن‌ها کمک بگیرم. البته یکسری از دوستان خودشان گفته‌اند به من کمک می‌کنند و برایشان ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان هم پولی نیست. من حالا می‌گویم که بعد اگر این اتفاق افتاد هم دوستان ناراحت نشوند و هم برای ورزش ما بد نباشد. به هر حال ما ایرانی‌ها حساس هستیم و زود به دل می‌گیریم.

واقعاً اسپانسر پیدا کردی؟
بله، تا یک هفته دیگر من با سرپرست فدراسیون و صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صحبت می‌کنم اگر جوابی از آن‌ها نگیرم، خودم دست به کار می‌شوم و با کمک دوستانم برای جراحی پایم تصمیم می‌گیرم تا هم پایم خوب شود و هم کسی ناراحت نشود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک برای جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا