Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:45:41 GMT

ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۵۰۴

ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو چه می‌کنند؟

با توجه به وجود محدودیت‌های موجود و تعطیلی استخرها به خاطر شیوع کرونا ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو تمرینات محدود و انفرادی را در استخرهای روباز پشت سر می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به محدودیت‌هایی که از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای رشته‌های ورزشی اعمال شده ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو نیز امکان حضور در اردوهای تیم ملی را ندارند و به صورت محدود در استخرهای روباز و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان این سه رشته آبی که احتمال کسب سهمیه المپیک را نیز دارند منتظرند چه زمانی ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌ها را برطرف می‌کند تا بتوانند تمرینات خود را به صورت جدی دنبال کنند و بتوانند با شروع مسابقات انتخابی المپیک حرفی برای گفتن داشته باشند.

فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص شرایط تمرینات ملی‌پوشان این رشته به ایسنا گفت: بازیکنان تیم ملی واترپلو که به صورت انفرادی در استخر روباز تمرین می‌کنند. سه ملی‌پوش شنا هم که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند زیر نظر خشایار حضرتی در تهران تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: در اصفهان نیز برای ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند سانس تمرین از استخر روباز گرفته شده است و شناگران تمرین می‌کنند. در مورد شیرجه هم که حمید کریمی بیشترین احتمال شانس کسب سهمیه المپیک دارد که در استخر روباز امجدیه تمرینات خود را دنبال می‌کند.

وی در خصوص احتمال برطرف شدن محدودیت‌ها از ابتدای شهریورماه گفت: متاسفانه هنوز که هیچ خبری نیست و طبق روال گذشته و براساس دستورات ستاد مقابله با کرونا در ورزش پیش می‌رویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی شیرجه شیرجه و واترپلو ملی پوشان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها