Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ احسان مصطفوی، در ارتباط با شرایط تقسیم بندی شهرها بر اساس رنگ های قرمز و نارنجی، گفت: وقتی تعداد موارد بستری های روزانه بیماران کرونا به ازای جمعیت استان مربوطه بیشتر از حد تعریف شده باشد، رنگ قرمز می گیرد.

وی افزود: به طوری که در شبانه روز گذشته که ۱۵ استان کشور در وضعیت قرمز قرار داشته اند، با این وضعیت مواجه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی در ادامه به وضعیت استان های در شرایط هشدار اشاره کرد و گفت: وضعیت هشدار پایین تر از قرمز است، اما اگر مراقب نباشند و پروتکل ها را جدی نگیرند، قرمز خواهند شد.

وی با اعلام اینکه در تقسیم بندی رنگ های کرونایی روند کلی استان به لحاظ سیر صعودی یا نزولی بیماری مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: در گزارش کمیته ملی اپیدمیولوژی به این موضوع پرداخته شده است. به طوری که از ۱۵ استان قرمز، ۵ استان تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان و سمنان، به لحاظ بستری های روزانه روند صعودی داشته اند.

بیشتر بخوانید: عاملان پنهان شیوع ویروس کرونا شناسایی شدند

مصطفوی ادامه داد: در بین استان های واقع شده در شرایط هشدار نیز دو استان قزوین و کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی داشته اند که می تواند رنگ این استان ها را قرمز کند.

وی در عین حال از روند نزولی بستری های روزانه در دو استان قرمز خراسان شمالی و زنجان خبر داد و گفت: استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری مناسب اجتماعی از دلایل مهم کاهش روند مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از آن در برخی از استان‌ها است.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران بستری ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است

به گزارش خبرآنلاین، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این باره گفت: ما تمایل به ایجاد یک کشور فلسطینی و از بین بردن خشونت ۷۰ ساله داریم.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وی افزود: جامعه بین‌المللی راه‌حل نظامی در «رفح» را رد می‌کنند؛ چراکه این امر باعث ایجاد یک بحران انسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شکری ادامه داد: پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه روی میز گذاشته شده است و و ما منتظر تصمیم نهایی هر ۲ طرف (رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین) هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: ما باید شرایطی را که منجر به مشارکت حماس در ایجاد یک کشور فلسطین می‌شود، فراهم کنیم. تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، طبق قوانین بین‌المللی توجیهی برای مقاومت وجود خواهد داشت.

در شرایطی که هیات حماس برای مذاکرات امروز (دوشنبه) راهی قاهره می‌شود، وزیر خارجه مصر درباره پیشنهاد جدید آتش‌بس ابراز امیدواری کرد. او که در نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض سخن می‌گفت، تاکید کرد: ما امیدواریم. این پیشنهاد، مواضع هر ۲ طرف را در نظر گرفته و سعی کرده است تا اعتدال را رعایت کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901067

دیگر خبرها

  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی