Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:23:37 GMT

۴۶ موتورسوار در حوادث ترافیکی مازندران فوت کردند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۵۳۹

۴۶ موتورسوار در حوادث ترافیکی مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی در چهار ماهه سالجاری را ۴۶ نفر مرد اعلام کرد و افزود: که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۷ درصد از فوت شدگان در محور برون شهری و راه روستایی و مابقی در محور درون شهری به وقوع پیوست، تصریح کرد: ساری با تعداد ۱۰، آمل با ۷ و نکا با ۶ نفر بیشترین و شهرهای بابلسر، میاندرود، محمود آباد و گلوگاه هر کدام با تعداد یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان، بیشترین فوتی در خرداد و تیر ماه با ۱۵ فوتی و بعد از آن فروردین با ۹ و اردیبهشت با ۷ مورد ثبت شده است و بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال با آمار ۱۷ فوتی و کمترین گروه سنی بین ۴۱ تا ۵۰ سال با دو فوتی بوده است.

عباسی با اشاره به اینکه تعداد ۷۷ نفر در چهار ماهه سالجاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که ۲۶ درصد آن مربوط به موتور سوارها هست، افزود: شایع‌ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در چهار ماهه ماهه سال جاری بوده که امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

کد خبر 5006717

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عباسی سانحه تصادف محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت

داده‌ها نشان داد که اقتصاد آلمان در ابتدای سال از رکود عبور کرد و به لطف بخش ساخت وساز و صادرات بیش از حد انتظار رشد کرد.

به گزارش ایسنا، اقتصاد در سه ماهه اول رشد اندکی داشت و تولید ناخالص داخلی ۰.۲ درصد نسبت به دوره سه ماهه قبلی در شرایط تعدیل شده افزایش یافت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز رشد ۰.۱ درصدی را پیش‌بینی کرده بودند.

اداره آمار آلمان، داده‌های سه‌ماهه آخر سال گذشته را به‌جای کاهش ۰.۳ درصدی که قبلا گزارش شده بود، ۰.۵ درصد کاهش داد. رقم بالاتر از حد انتظار، دیدگاه مشترک اقتصاددانان مبنی بر اینکه ضعف‌های ساختاری بهبود آلمان را محدود می‌کند، تغییر نمی‌دهد.

اقتصاد آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، در میان همتایان بزرگ خود در منطقه یورو در سال گذشته ضعیف‌ترین بود، زیرا هزینه‌های بالای انرژی، سفارش‌های ضعیف جهانی و نرخ‌های بهره بالا بی‌سابقه بود. اگرچه انتظار می رود تورم در سال جاری کاهش یابد اما پیش‌بینی می‌شود که رشد نسبتا ضعیف باقی بماند. هفته گذشته دولت آلمان پیش‌بینی رشد اقتصادی خود را برای سال جاری از ۰.۲ درصد به ۰.۳ درصد افزایش داد.

انتظار می‌رود که مصرف خصوصی به شتاب رشد کمک کند زیرا انتظار می‌رود دستمزدهای واقعی در بازار کار  افزایش یابد. داده‌های اداره آمار این کشور نشان داد که خرده‌فروشی آلمان در ماه مارس بیش از حد انتظار افزایش یافته است، که نشان‌دهنده بهبود مصرف در پایان سه‌ماهه و نویدبخش خوبی برای کل اقتصاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟