Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:17:54 GMT

دبیرکل AFC: اقامت تیم‌های لیگ قهرمانان در هتل‌ها رایگان است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۶۴۰

دبیرکل AFC: اقامت تیم‌های لیگ قهرمانان در هتل‌ها رایگان است

‍‍‍‍‍‍

اقامت تیم‌ها در هتل محل برگزاری دیدارهای تجمیعی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا رایگان اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که این نهاد مسئولیت اقامت رایگان تیم‌ها در هتل‌ برای دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان را بر عهده می‌گیرد و از آن حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره به میزبانی قطر در بازه زمانی 14 سپتامبر تا 3 اکتبر (24 شهریور تا 12 مهر) برگزار خواهند شد.

ویندسور جان در این مورد به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه اقامت تیم‌های لیگ قهرمانان را پرداخت می‌کند. این اقدام به دلیل حفظ سلامتی و همکاری تنگاتنگ با ارگان‌های بهداشتی کشور میزبان صورت گرفته است. همچنین تصمیم گرفتیم تا تیم‌ها در زمان از سرگیری دیدارهای خود در هتل‌ بدون پذیرش هرگونه میهمان دیگری مستقر می‌‌شوند.

وی افزود: یک تیم پزشکی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تمام‌وقت در هتل می‌ماند تا موارد پیشگیرانه مطابق الزام‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام دهد.

گل‌های تیموریان و خلیل‌زاده در میان برترین گل‌های لیگ قهرمانان آسیا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بخوانید... اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها ۲ آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال ۳ فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها ۴ تست کرونای پیانیچ مثبت شد ۵ تاریخ‌سازی سیلوا با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۶ فینال لیگ قهرمانان اروپا به روایت آمار ۷ علی‌نژاد: بودجه کشتی بیش از ۲۲ میلیارد است نه ۹ میلیارد/ از قانون منع جذب خارجی‌ها در فوتبال حمایت می‌کنیم ۸ صعود استقلال ملاثانی به لیگ دسته اول فوتبال مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: بودجه کشتی بیش از ۲۲ میلیارد است نه ۹ میلیارد/ از قانون منع جذب خارجی‌ها در فوتبال حمایت می‌کنیم آغاز تنش و جنجال در دربی؛ تهیه‌کننده و کارگردان: فدراسیون فوتبال فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها احتمال جدایی انصاری‌فرد از السیلیه مهمترین اخبار تسنیم روایت همتی از صادرات میلیاردی به نام کارتن‌خواب‌ها/ با دلار ۴۲۰۰تومانی مخالف بودم و هستم انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن را در حسرت قهرمانی گذاشت/ جام ششم برای باواریایی‌ها کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فینال لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان آسیا باواریایی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد