Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: از هر لحاظ آماده رقابت هستم تا بتوانم یک رکورد خوب در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بر جای بگذارم. تاریخ انتشار: 09:17 - 03 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۱۸۸

رضا قاسمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: از لحاظ فرم بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و تصمیم گرفته‌ام در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت با هزینه شخصی تمرین کرده‌ام از هر لحاظ آماده رقابت هستم تا بتوانم یک رکورد خوب بر جای بگذارم. امیدوارم لیگ هم بلافاصله پس از اتمام جایزه لیگ برگزار شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی یکی از عواملی است که باعث شور و نشاط بیشتری در بین جامعه می‌شود. هر چقدر مسابقات در بین رشته‌های ورزشی بیشتر باشد ورزشکاران آن رشته‌ها هم پس از وقفه‌ای چند ماهه به آمادگی بیشتری می‌رسند. برایم این سوال وجود دارد چرا باید مسابقات فوتبال برگزار شود اما در سایر رشته‌های ورزشی چنین امری میسر نباشد؟ به نظرم می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر رقابتی را بدون مشکل برگزار کرد.

عضو پیشین تیم دوومیدانی استقلال با اشاره به اینکه مطالبات خودشان را از این تیم هنوز پس از گذشت یک سال دریافت نکرده‌اند، گفت: ما پولمان را از استقلال نگرفته‌ایم در صورتی که بدون قرارداد و تنها استناد بر صحبت برخی آقایان حاضر شدیم برای این تیم مسابقه بدهیم، اما چرا اکنون که مسابقات یک سال است تمام شده مسئولان به خودشان زحمت نمی‌دهند تا پول ما را بدهند. مگر ما چه گناهی کرده‌ایم که در این شرایط سخت اقتصادی باید از جیب هزینه کنیم. کدام ورزشی را در دنیا سراغ دارید که ورزشکاران آن رشته از جیب پرداخت کنند.

قاسمی با انتقاد از سیاست‌های نادرست مسئولان برای بستن قرارداد با ویلموتس عنوان کرد: مسئولان در قرارداد ویلموتس اشتباه شدند؛ زیرا می‌توانستند این پول را به شکل بهتری برای بودجه فدراسیون‌های ورزشی در نظر بگیرند تا در سال المپیک ورزشکاران با انگیزه مضاعفی به تمرین بپردازند. درست است فوتبال در بین مسئولان از اهمیت بالاتری برخوردار است اما می‌شد این پول هنگفت را به شکلی برای ورزشکاران خرج کرد که بی هدف پول خودمان را به خارج از کشورها نفرستیم.

عضو تیم دوومیدانی سپاهان در پایان با اشاره به اینکه هدف آنها قهرمانی در لیگ دوومیدانی است، توضیح داد: خوشبختانه تیم سپاهان شرایط خوبی دارد و نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داریم. برای قهرمانی تیممان در فصل جاری با وجود حضور تیم‌های خوب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ابراهیم‌نژاد: حق دوومیدانی در المپیک تنها یک مدال نیست/ فدراسیون هنوز هم به فکر ورزشکاران است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا قاسمی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟