Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن در یک مصاحبه حملات دونالد ترامپ به وضعیت سلامت جسمی و عقلی خود را کم اهمیت خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا و معاون رئیس جمهور سابق این کشور در مصاحبه‌ای با ای.بی.سی در پاسخ به سوالی درباره حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به قابلیتهای عقلی و شناختی‌اش اظهار کرد: "من را تماشا کنید آقای رئیس جمهور".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من را تماشا کنید. به هر دوی ما نگاه کنید. اینکه چه می‌گوییم، چه کاری می‌کنیم، چه چیزی را کنترل می‌کنیم، چه چیزی را می‌دانیم و چه شکلی داریم. 

بایدن ۷۷ ساله خاطرنشان کرد، معتقد است سوال درباره صلاحیت ذهنی هر نامزدی که بالای ۷۰ سال سن داشته باشد "سوالی مشروع" است. بایدن در صورتی که به ریاست جمهوری آمریکا برسد تبدیل به مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواهد شد. در حال حاضر ترامپ که ۷۴ سال دارد به عنوان مسن‌ترین رئیس جمهوری که تاکنون در تاریخ آمریکا وجود داشته به حساب می‌آید.

بایدن خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌توانم به مردم آمریکا بگویم این است که من را تماشا کنید.

سناتور کامالا هریس، کسی که بایدن به عنوان نامزد معاونتش انتخاب کرده، هم به شکلی مشابه حملات ترامپ علیه خودش را کم اهمیت دانسته و آنها را "حواس پرتی" خواند.

او عنوان کرد: من واقعا فکر می‌کنم خیلی از چیزهایی که از دهان دونالد ترامپ بیرون می‌آیند هدفشان پرت کردن حواس مردم آمریکا از کارهایی که او هر روز انجام می‌دهد، هستند.

بایدن همچنین مداخله کرده و توضیح داد که هیچ رئیس جمهوری تا کنون در آمریکا کلماتی که ترامپ برای حمله به هریس استفاده کرده را به کار نبرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ کامالا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!