Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر که به مناسبت هفته دولت انجام شد، در خصوص ایجاد اشتغال از طریق تسهیلات اشتغالزایی در بیله سوار عنوان کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی از جمله اشتغال فراگیر روستایی و عشایری و مشاغل خانگی از سال ۹۷ تاکنون برای ۸۶۶ نفر با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در شهرستان بیله سوار اشتغالزایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از احیای واحدهای راکد تولیدی در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۲۲ واحد راکد با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان طی دو سال اخیر فعال و برای رونق اقتصادی منطقه به چرخه تولید بازگشته‌اند.

فرماندار بیله سوار اظهار کرد: مسئولین ادارات برای تحقق سرمایه‌های تخصصی در حوزه اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی شامل مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی روستایی، کارورزی، ثبت در سامانه کارا و رصد و طرح کارورزی اهتمام ویژه داشته باشند تا مشکل بیکاری در منطقه رفع شود و بالتبع آن شاهد شکوفایی اقتصادی و جهش تولید در این شهرستان باشیم.

قبادی بیان کرد: شهرستان بیله سوار با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و نیز به لحاظ قطب دامداری، کشاورزی و گردشگری آن، ظرفیت قابل قبولی در بخش واگذاری تسهیلات و اشتغالزایی دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه به شرایط و آسیب‌های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا به برخی از مشاغل اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۲ مورد از اصناف جهت دریافت تسهیلات کرونا از طریق بانک درخواست داده‌اند که تاکنون این تسهیلات برای ۱۹۵ مورد ارائه شده است.

کد خبر 5006763

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار بیله سوار حسن قبادی تسهیلات اشتغالزایی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا اشتغال زایی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم