Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:27:54 GMT

بوشهر| محموله‌ دارویی و بهداشتی قاچاق در گمرک بندر دیر کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۱۰۵

بوشهر| محموله‌ دارویی و بهداشتی قاچاق در گمرک بندر دیر کشف شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل گمرک بوشهر از کشف ۱۳ هزار عدد قرص و کپسول دارویی قاچاق در گمرک بندر دیر خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از یک فروند لنج تجاری به ارزش حدود ۳.۵ میلیارد ریال کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بوشهر، احمد قره‌بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاق کالا در گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ترخیص کالاها و محموله‌های تجاری در امر مبارزه و کشف کالاها و محموله‌های قاچاق توجه ویژه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل گمرک بوشهر از کشف بیش از 13 هزار عدد انواع انواع کالاهای دارویی و بهداشتی در گمرک بندر دیر با هوشیاری کارکنان این گمرک خبر داد و افزود: ماموران این گمرک با هوشیاری و دقت در حین بازرسی از یک فروند شناور  تجاری موفق به کشف حدود 13 هزار و 792 عدد انواع قرص، کپسول، پاستیل و شامپو شدند.

وی از کشف 11 هزار و 760 عدد پرپشت کننده و افزاینده رشد موی سر خبر داد و بیان کرد: در این محموله قاچاق یک‌هزار و 380 عدد پاستیل رشد موی سر،  180 عدد کپسول پوست و مو، 24 عدد شامپو تقویت رشد مو و 88 عدد چای رژیمی کشف و ضبط شد.

انبار کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد سامانه «ایکس‌ری» کانتینری پرسرعت در گمرک بوشهر راه‌اندازی شد 757 میلیارد تومان قاچاق کالا در استان بوشهر کشف شد

قره‌بیگی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه  را حدود 3.5 میلیارد ریال دانست و افزود: تمامی کالاهای مکشوفه ضبط شده ساخت کشورهای انگلستان و آمریکا است.

ناظر گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه اینکه "واردات هرگونه  محصولات دارویی، تقویتی و بهداشتی نیازمند مجوز از وزارت  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است" تاکید کرد: هیچکدام از محصولات مکشوفه دارای مجوزهای لازم نبوده و جزء کالاهای غیرمجاز  محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... آغاز طرح شناسه رهگیری سیگار از اول شهریور/ برند‌های محرز قاچاق از بازار جمع‌آوری می‌شوند انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ ۱.۵ تن مواد مخدر کشف شد شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر توقیف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز طرح شناسه رهگیری سیگار از اول شهریور/ برند‌های محرز قاچاق از بازار جمع‌آوری می‌شوند انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ ۱.۵ تن مواد مخدر کشف شد شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر توقیف شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۴ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۵ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۶ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۷ تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت ۸ ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، موفق نخواهد شد گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا لبنان| تاکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی-آمریکایی انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق