Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس بسیج دانش آموزی استان زنجان از آغاز به کار اردوهای طرح هجرت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به همت بسیج دانش آموزی برای دانش‌آموزان نیازمند گوشی هوشمند و تبلت تهیه می‌شود. - اخبار استانها -

هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی فصل مدارس جلسات متعددی با سازمان‌ دانش آموزی، هلال احمر و سایر نهادها در راستای تصمیم‌گیری برای پویش "همکلاسی مهربان" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد تا این پویش از طریق فضای مجازی بین عموم مردم اطلاع‌رسانی شود تا همه از این طرح خداپسند اطلاع پیدا کنند و هرکس به میزان خود در این کار خیر مشارکت کند.

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: سرانجام تصمیم بر این شد از محل کمک‌های خیران به این پویش، به دانش‌آموزان نیازمند علاوه بر خرید لوازم التحریر و پوشاک، گوشی و تبلت نیز برای آنان تهیه شود تا بتوانند از برنامه‌های شاد وزارت آموزش و پرورش در ایام کرونایی استفاده کنند و از تحصیل عقب نمانند.

فرمانده سپاه خراسان جنوبی: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ ورز  در دستور کار بسیج دانش آموزی است   لیگ پایا برای احیای خودباوری دانش آموزان/شهریور اختتامیه مهم ترین رویداد علمی بسیج دانش آموزی   اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی 9 آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود
 

وی در ادامه به طرح هجرت دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه اعتبار این طرح از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین اعتبار شده است و در آینده نزدیک اردوهای جهادی بسیج دانش‌آموزی فعالیت خود را در قالب ضدعفونی ‌و پاکسازی، زیبا سازی و تجهیز مدارس اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/ u

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۸۶ هزار دانش آموز در استان گیلان عضو بسیج دانش آموزی هستند جهاد علمی و اخلاقی نیاز فعالیت‌های بسیج دانش آموزی است پرورش نیرو‌های متعهد مهمترین هدف بسیج دانش آموزی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۸۶ هزار دانش آموز در استان گیلان عضو بسیج دانش آموزی هستند جهاد علمی و اخلاقی نیاز فعالیت‌های بسیج دانش آموزی است پرورش نیرو‌های متعهد مهمترین هدف بسیج دانش آموزی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۴ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۵ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۶ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۷ تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت ۸ ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، موفق نخواهد شد گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا لبنان| تاکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی-آمریکایی انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان