Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:41:50 GMT

خسارت ۶.۵ میلیاردی بارش باران به شالیزارهای رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۴۱۴

خسارت ۶.۵ میلیاردی بارش باران به شالیزارهای رضوانشهر

مسعود رزاقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید باران در روزهای گذشته در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر، افزود: بر اثر برآوردهای صورت گرفته در بارندگی‌های اخیر حدود ۲۵ درصد از اراضی شالیکاری این شهرستان خسارت دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی رضوانشهر به برداشت ۷۰ درصدی شالیزارهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر میزان خسارت به شالیزارهای رضوانشهر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و کارشناسان بیمه در حال ارزیابی میزان خسارت وارده بر مزارع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بارندگی‌های اخیر چهار هزار و ۵۵۰ هکتار از مزارع این شهرستان دچار ورس و یا خوابیدگی شدند.

رزاقی از کشاورزانی که اراضی خود را بیمه کرده و تاکنون برای دریافت خسارت اقدام نکرده اند خواست به صندوق بیمه محصولات کشاورزی مراجعه کنند.

وی به کشاورزانی که محصولاتشان در سامانه بارشی اخیر دچار خسارت شده است گفت: مدارک و مستندات خود را از میزان آسیب وارد شده به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان تحویل دهند تا این اداره برای تمدید بدهی بانکی آنها اقدام کند.

کد خبر 5006775

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رضوانشهر خسارت بارندگی اراضی شالیزاری محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد