Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان‌ شرقی از پرداخت یک هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنایع و خدمات برای بهبود فضای کسب و کار خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است.

صمد ابراهیم پور با بیان این‌که در بخش پرداخت تسهیلات به صنایع رتبه چهارم کشور را داریم، اظهار کرد: در کارگروه رفع موانع آذربایجان شرقی هفت بانک عامل برای ۱۷۰ واحد تعیین شده است که نتیجه این کارگروه تا کنون تصویب یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش صنایع بوده و از این میزان تاکنون ۳۸۳ میلیارد تومان برای ۵۶ طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بخش کشاورزی سه بانک عامل برای ۷۳۵ پرونده تعیین شده که حاصل فعالیت این بخش نیز تصویب یک هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان و پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار است که در این زمینه نیز رتبه دوم کشوری را داریم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی، میزان اعتبارات پرداختی در بخش رونق تولید را ۴۹۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای ۱۹۱ پرونده اعلام کرد و افزود: در بخش طرح‌های نوسازی و بازسازی برای ۴۳ واحد ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۹۲ میلیارد تومان برای چهار هزار و ۴۰۹ مددجوی بهزیستی، ۳۱۰ میلیارد تومان برای ۱۱ هزار و ۴۱۲ مددجوی کمیته امداد و ۳۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای چهار هزار و ۴۰ نفر در مشاغل خانگی پرداخت شده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، اظهار امیدواری کرد با همکاری رایزنان اقتصادی کشورمان در سفارت خانه‌ها و انجام تبلیغات از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها میزان جذب سرمایه خارجی به آذربایجان شرقی افزایش یابد.

ابراهیم پور همچنین از برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری نشست‌های منطقه‌ای با استان‌های همجوار و کشورهای همسایه، با رویکردهای اقتصادی، بازرگانی و توسعه منطقه‌ای خبرداد و افزود: باید با شناسایی تنگناهای موجود در فرآیند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران نسبت به رفع موانع اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربايجان شرقي سرمايه گذاري تسهیلات بانکی فضای کسب و کار میلیارد تومان تسهیلات آذربایجان شرقی پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات