Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@03:23:20 GMT

وضعیت ‌کرونا در ایران: ۱۵ استان در وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۵۷۷

وضعیت ‌کرونا در ایران: ۱۵ استان در وضعیت قرمز

تسنیم نوشت: براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ‌استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول زیر آخرین وضعیت کرونا در استان‌ها در یک هفته اخیر بررسی شده است.

وضعیت نام استان تحلیل وضعیت اپیدمی  استان‌های با میزان بروز بالا زنجان روند کلی استان نزولی بوده است هرمزگان روند ثبات با تغییرات مختصر بوده است ایلام روند مختصری صعودی بوده است خوزستان روند ثبات با تغییرات مختصر افزایشی بوده است لرستان روند ثبات نسبی را نشان می‌دهد کرمانشاه روند نزولی شده است بوشهر روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود فارس روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود خراسان‌شمالی موارد مرگ و ابتلا بالاست ولی روند نزولی شده است اردبیل روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود استان‌های با بروز متوسط کردستان از پیک عبور کرده است اصفهان موارد مرگ و ابتلا بالاست به نظر می‌رسد پیک جدید اما ضعیف آغاز شده است آذربایجان‌شرقی موارد مرگ و ابتلا بالاست احتمال دارد یک پیک جدید آغاز شده باشد کهگیلویه  و بویراحمد روند صعودی مختصری دیده می‌شود آذربایجان‌غربی روند ثبات با تغییرات مختصر و کاهنده بوده است سمنان تغییرات نسبتاً زیاد و احتمال تشکیل یک پیک جدید هست مازندران موارد مرگ و ابتلا بالاست اما روند ثبات با تغییرات مختصر بوده است مرکزی موارد مرگ و ابتلا بالاست اما روند مختصر به‌سمت کاهش است یزد روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی بوده است کرمان روند ثبات با تغییرات مختصر و احتمالا نزولی بوده است استان‌های با بروز کم البرز پیک جدید البته ضعیف آغاز شده است چهارمحال و بختیاری روند صعودی بوده است همدان روند ثبات با تغییرات مختصری نزولی بوده است خراسان‌رضوی تقریبا ثبات دیده می‌شود قزوین روند مختصری صعودی بوده است سیستان و بلوچستان روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود گلستان ثبات وجود دارد قم روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود تهران روند کلی صعودی بوده است خراسان‌جنوبی روند نزولی بوده است گیلان روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود                     کشور روند ثبات با تغییرات مختصر مشاهده می‌شود    

منبع: الف

کلیدواژه: نزولی بوده صعودی بوده پیک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)

عصر ایران - این حشره با ظاهری شبیه به برگ، به طرز ماهرانه‌ای خود را در میان برگ‌های واقعی استتار می‌کند و از شکارچیان در امان می‌ماند.

عکاسی ماکرو از این حشره، فرصتی بی‌نظیر برای مشاهده جزئیات ظریف و دقیق آن از جمله رگ‌ها، سطوح و رنگ‌های مختلف آن فراهم می‌کند. در این عکس، می‌توان به وضوح ظرافت بال‌های این حشره را مشاهده کرد که به شکلی هنرمندانه شبیه به رگ‌های برگ طراحی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد