Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@10:37:02 GMT

دبیر کل AFC خیال تیمهای ایرانی را راحت کرد!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۶۹۰

دبیر کل AFC خیال تیمهای ایرانی را راحت کرد!

به گزارش افکارنیوز،

چند روز پیش یک رسانه عربستانی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا از وعده خود به پرداخت هزینه های سکونت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در قطر سرباز زده و نمی خواهد 100 هزار دلار هزینه اقامت تیم ها را پرداخت کند.

اخبار ورزشی- اما داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را تایید نکرد و اعلام کرد AFC آماده پرداخت تمام هزینه های اقامت تیم ها در دوحه تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داتو در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام هزینه های اقامت را به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد خیال تیم ها از لحاظ راحت باشد. این اقدامات برای حفظ امنیت و سلامت کاروان ها صورت گرفته و تمام اقدامات با کشور میزبان هماهنگ شده است.

وی افزود: یک کادر پزشکی از سوی AFC در هتل اقامتگاه تیم ها حضور دارد تا به صورت تمام وقت مواظب سلامتی کاروان ها باشد. تمام تیم های شرکت کننده در این مسابقات در یک هتل خاص اقامت می کنند و هیچ فرد دیگری وارد این هتل نمی شود.

بدین ترتیب تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نیازی به پرداخت هزینه های اقامت نیستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه آنها را پرداخت می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا دبیر کل AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)