Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@14:09:28 GMT

طرز تهیه چیپس سیب زمینی حلقه ای ترد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۷۶۰

طرز تهیه چیپس سیب زمینی حلقه ای ترد

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه چیپس سیب زمینی حلقه‌ای را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سیب زمینی آبپز ۵۰۰ گرم تقریبا ۵عدد متوسط شد برای من، ولی حتما وزن کنید.
نشاسته ذرت ۹۰ گرم (نشاسته با آرد ذرت فرق داره. نشاسته رنگش سفیده، ولی آرد ذرت زرد رنگه)
ادویه‌ها رو من چشمی ریختم شما هم طبق ذائقه تون میتونید کم و زیادش کنید، ولی هیچ کدومو حذف نکنید بخصوص پودر پیاز و سیر
پودرپیاز_پودرسیر_تخم گشنیز_زردچوبه_پودرفلفل قرمز_فلفل سیاه ونمک ۱ق غ
روغن مایع ۲ق غ پر

طرز تهیه:

سیب زمینی ها را بپزید و پوست بگیرید، رنده ریز بزنید و با دست ورز بدید تا حالت خمیری و یکدست شود (توجه داشته باشید سیب زمینی‌ها حتما باید کامل خنک شه بعد رنده کنید وگرنه خیلی چسبنده میشه موقع ورز دادن).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادویه‌ها و نشاسته ونمک رو اضافه وخوب مخلوط کنید. روغن رو هم روش بریزید وخوب ورز دهید. یک کیسه فریزر را روی سطح کار باز کنید وخوب چربش کنید مخلوط را روش بزارید. دستتونم چرب کنید روی خمیر بزنید، سپس یک کیسه فریزر چرب شده دیگه روش بکشید. باوردنه باز کنید. ضخامت ۴میل.

کاتر دایره رو چرب کنید وکاتر بزنید (قطر۶سانت)

حالا با ته ماسوره یا یک کاتر کوچکتر سایز تقریبا۳ونیم سانت وسط دایره‌های بزرگتر رو خالی کنید تا بشکل حلقه دربیاد. دایره‌های کوچکتر رو هم با سایز کوچک یک ماسوره دیگه خالی کنید. اضافه‌های خمیرو بردارید بعد دوباره اونا رو هم جمع کرده، بازکنیدوکاتر بزنید.

داخل روغن داغ شناور سرخشون کنید. حدود ۶الی۷ دقیقه. وقتی یدونه رو انداختید تو روغن صبر کنید پف کنه وبالا بیاد بعد اون یکی رو بندازید وگرنه بهم میچسبن. با چنگال هم زیرو رو کنید تا بهم نچسبن. داخل صافی ریخته تا روغن اضافه شون گرفته شه و با سس گوجه فرنگی تند نوش جان کنید.

منبع: ashpazi mehmoni

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چیپس سیب زمینی طرز تهیه چیپس سبک زندگی پارسی خبر سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نام‌گذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکا بر خرد جمعی در رفع مشکلات جوامع محلی دارد.

وی افزود: عضو شورای اسلامی شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سامانه سوت‌زنی شورا تصریح کرد: به‌طور روزانه تعداد محدودی مراجعه به این سامانه وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل استفاده و مهم بوده و مورد پیگیری قرار گرفته شده و بعضی دیگر نیز غیرقابل تأثیر بوده و اهمیت چندانی نداشته است.

مصور با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: در مسیری پیش می‌رویم که باید در صورت بروز اشتباه یا مشکلی جسارت عذرخواهی و حل مسائل پیش‌آمده را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم و وظیفه شوراها نیز همین است.

کد خبر 748399

دیگر خبرها

  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است