Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بایرن مونیخ در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 موفق شد با یک گل از سد پاری سن ژرمن عبور کند، تا پس از هفت سال قهرمانی در این رقابت ها را جشن بگیرد.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ در فصلی که هر 10 بازی اش را در اروپا با برد به پایان رساند، موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد تا پس از سال های 1974، 1975، 1976، 2001 و 2013 برای ششمین بار به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب بایرن مونیخ پس از رئال مادرید (13) و میلان (7) و در کنار لیورپول (6) سومین تیم پرافتخار تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا است.
روبرت لواندوفسکی با اقتدار عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 را از آن خود کرد. روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ با 15 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 شد. روبرت لواندوفسکی در رقابت با ارلینگ هالند و سرژ گنابری موفق به کسب این عنوان شد.
- روبرت لواندوفسکی برای اولین بار آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد.
- روبرت لواندوفسکی اولین بازیکن لهستانی است که آقای گل لیگ قهرمانان اروپا می شود.
- روبرت لواندوفسکی به سلطه 11 ساله بازیکنان باشگاه های اسپانیایی خاتمه داد. طی 11 سال اخیر فقط بازیکنان بارسلونا یا رئال مادرید آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شده بودند.
- روبرت لواندوفسکی اولین بازیکن بایرن مونیخ است که آقای گل لیگ قهرمانان اروپا (فصل 1992/93 به بعد) می شود.
- روبرت لواندوفسکی اولین بازیکن بایرن مونیخ از فصل 1981/82 است که آقای گل جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا می شود. آخرین بار دیتر هونس موفق به کسب این عنوان شده بود.
روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در جریان دیدار مقابل ستاره سرخ بلگراد، تاتنهام هاتسپر (2)، المپیاکوس (2)، المپیاکوس، ستاره سرخ بلگراد (4)، چلسی، چلسی (2)، بارسلونا و لیون موفق به گلزنی در 9 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا شد و جمعاً 15 بار دروازه حریفان را گشود. لواندوفسکی فقط در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن در زمینه گلزنی ناکام ماند.
دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود باواریایی ها خاتمه یافت. روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ اما یکی از بازیکنانی بود که تجربه قهرمانی در اروپا را نداشت. او به خوبی حس بازیکنان پاری سن ژرمن را درک می کند چرا که در فصل 2012/13 به همراه دورتموند در فینال اروپا، مقابل تیم فعلی اش شکست خورد و نتوانست در آن مقطع طعم قهرمانی اروپا را بچشد.
به نقل از گل، لواندوفسکی اما، پس از پیروزی تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها، با انتشار پستی در حساب رسمی اش در اینستاگرام نوشت: هرگز از رویا پردازی دست نکشید. هیچگاه در هنگام شکست تسلیم نشوید. برای رسیدن به اهدافتان به سختی تلاش کنید. از شما هواداران بابت حمایتتان و باوری که به توانایی هایمان داشتید، تشکر می کنیم. ما قهرمان اروپا هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لواندوفسکی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019 20 آقای گل لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا شد روبرت لواندوفسکی پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!