Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کیلیان امباپه، ستاره گرانقیمت پاری سن ژرمن ناکام محض در دیدار فینال مقابل بایرن مونیخ بود.
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن در شبی که فرصت های خوبی برای گلزنی داشت و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه بایرن مونیخ نیز پیش رفت، در نهایت با یک گل مقابل تیم آلمانی مغلوب شد تا بهترین فرصت برای کسب اولین قهرمانی در تاریخ لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بی شک یکی از بازیکنان ناکام پی اس جی در بازی کیلیان امباپه بود. این ستاره فرانسوی در لحظات پایانی نیمه اول صاحب بهترین فرصت برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ شد و در حالیکه هیچ مدافعی حتی در نزدیکی او هم نبود، با ضربه ای آرام از مقابل دروازه این موقعیت را از دست داد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
اما امباپه در نیمه دوم و در دقایقی که تیمش نیازمند به زدن گل تساوی بود نیز نتوانست کار خاصی در میدان انجام دهد و در نهایت شاهد شکست 0-1 تیمش مقابل بایرن مونیخ بود. جالب اینجاست امباپه در ثانیه های پایانی صاحب موقعیت تک به تک فوق العاده ای شد و اگرچه این صحنه در نهایت آفساید اعلام شد، اما او باز هم مغلوب مانوئل نویر گشت و نتوانست این فرصت بسیار خوب را تبدیل به گل کند تا یکی از بازیکنان ناکام فینال لیسبون لقب گیرد.
کاپیتان بایرن مونیخ شب فوق العاده ای را در درون دروازه سپری کرد و نقش بسیار مهمی در دومین سه گانه تاریخ این تیم داشت. بایرن مونیخ توانست با هدایت هانس دیتر فلیک با پیروزی 1-0 مقابل پاری سن ژرمن ششمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. آنها همچنین دومین سه گانه تاریخ خود را به دست آوردند. مانوئل نویر که در این بازی چندین موقعیت عالی گلزنی را از مهاجمان پاری سن ژرمن گرفت، پس از بازی با قیچی تور دروازه را چید و آن را برای یادگاری به خانه می برد.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی باشگاه بایرن مونیخ از قهرمانی در این رقابت ها خیلی خوشحال است و در این رابطه می گوید: کنار آمدن با این حس شادی و لذت بخش در تمام مدت امروز کار دشواری است. قهرمانی در این رقابت ها رویای همه ما بود. در هنگام بازیسازی آرامش زیادی نداشتیم و شاید فاقد اعتماد به نفس لازم بودیم. این یک عملکرد تیمی از سوی تک تک بازیکنان بود. تا به حال بازی کردن در یک تیم اینقدر برایم لذت بخش نبوده است.
هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی بسیار پر فشار و هیجان انگیز بود که هر دو تیم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند. ما مانوئل نویر، بهترین دروازه بان جهان را داریم و او در چندین مقطع توانست ما را در بازی نگه دارد. بسیاری از خود می پرسیدند بایرن مونیخ چگونه می تواند مقابل خط حمله چشمگیر پاری سن ژرمن دفاع کند اما ما با یک عملکرد عالی نشان دادیم این کار امکان پذیر است. نگرش خوبی داشتیم و بسیار عالی کار کردیم. کار را برای پاری سن ژرمن سخت کردیم و در زمینه دفاع بسیار عالی بودیم. لواندوفسکی در دقیقه 92 نیز با تمام توان به دنبال توپ می دوید که این باورنکردنی بود. همه تیم نمایشی عالی داشت. کینگزلی کومان و زدن گل قهرمانی؟ شاید او بالاخره توانست از زیر سایه روبن و ریبری بیرون بیاید. کینگزلی استعدادی باورنکردنی دارد و او امشب نشان داد که می تواند چه کارهایی انجام دهد. نمی توانم برای پایان جشن بایرن مونیخ زمان خاصی تعیین کنم. هر تیمی وقتی قهرمان می شود، حق دارد که جشن بگیرد. ما باید جشن بگیریم و نمی دانم که این جشن ما چه زمانی به پایان می رسد. آینده تیاگو آلکانتارا؟ او به من گفت که می ماند (خنده طعنه آمیز). نه، نمی دانم. احتمالا او هم نمی داند. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.   
از اولیور کان، دروازه بان آلمانی سابق باشگاه بایرن مونیخ سوال شد که آیا مانوئل نویر بهترین دروازه بان تاریخ آلمان است و او پاسخ داد: مانوئل سیوها و واکنش های بسیار مهمی داشته است. در جریان تمامی بازی ها او فعالیت زیادی ندارد اما همواره در لحظات کلیدی و حساس خود را نشان می دهد. هنگامی که به افتخاراتی که او کسب کرده و کمک های او در قهرمانی های بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نگاه می کنید، می توانید بگویید که بله، نویر بهترین دروازه بان تاریخ آلمان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیسبون پرتغال نویر پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره‌های بایر لورکوزن در این فصل که تاثیر قابل توجهی بر روی قهرمانی آنها دارد جاناتان تاه است. به دلیل همین نمایش‌های خوب از الان باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه‌مند هستند که یکی از آنها بایرن مونیخ دارد. با توجه به اینکه قرارداد تاه و لورکوزن تا سال ۲۰۲۵ است، مدیران قهرمان بوندسلیگا باید در تابستان آینده برای سرنوشت او تصمیم بگیرند.

فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن در مورد وضعیت تاه گفت:«ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم. ما باشگاهی هستیم که اجازه نمی‌دهیم بازیکنان‌مان مجانی بروند. این بدان معناست که باید قرارداد او را تمدید کنیم، در غیر اینصورت مجبوریم او را بفروشیم. ما با جاناتان صحبت کرده‌ایم، او می‌داند که باشگاه و همه ما می‌خواهیم او را در لورکوزن نگه داریم، ما امیدواریم که او بماند.»

گفته می‌شود که بایرن این سیگنال را از نمایندگان تاه دریافت کرده که او آماده انتقال به مونیخ است. با این حال، هنوز توافقی حاصل نشده و هیچ مذاکره‌ای با بایر لورکوزن وجود ندارد.

خود این بازیکن در مصاحبه‌ای در مورد علاقه بایرن گفت:«علاقه چنین باشگاهی به من باعث خوشحالی‌ام است. اما اکنون روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم، تمرکز کرده‌ام. با سایمون رولفس و فرناندو کارو ارتباط خوبی دارم. در پایان فصل همه چیز مشخص می‌شود.»

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!