Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ قهرمانان آسیا با ورود VAR به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موافقت می کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد، سیستم کمک داور ویدیویی، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیای امسال وارد این رقابت‌ها خواهد شد.

به گزارش طرفداری، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از تصمیم این کنفدراسیون برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR)، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مهر امسال در قطر برگزار می‌شود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از اطلاعیه AFC آمده است:

با تأیید استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای اولین بار در این رقابت‌ها، تعهد کنفدراسیون فوتبال آسیا به اطمینان‌بخشی داوری آسیا مورد تأکید قرار گرفت.

خبر سایت AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دوره‌ها و سمینارهای متعدد VAR از مارس سال 2017، سابقه‌ای اثبات شده در اجرای این سیستم دارد که توسط FIFA و IFAB تأیید شده است.

برای تقویت بیشتر توانایی‌های AFC در استفاده از VAR در لیگ قهرمانان آسیا، کارگاه آموزشی اطلاعات کمک داور ویدیویی (VIO) از 26 آگوست برگزار خواهد شد تا از آگاهی این کارگاه از آخرین تحولات این سیستم، اطمینان حاصل شود.

VAR برای گل، کارت قرمز مستقیم، پنالتی و تصمیمات اشتباه در شناسایی بازیکنان به کار خواهد رفت.

همچنین بخوانید:

دبیر کل AFC : هزینه های اقامت به تیم های لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می شود لیگ قهرمانان آسیا | هزینه اقامت در قطر بر عهده باشگاه است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک چهارم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کمک داور ویدیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی که همواره به جام شگفتی‌ها معروف است در شرایطی که فصل گذشته با برگزاری دربی بزرگ تهران در فینال اعتبار و حال و هوای خاصی گرفته بود، امسال شرایط متفاوتی را دنبال می‌کند.

درحالی که استقلال تهران در مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته بود حالا سه تیم تهرانی دیگر نیز در یک هشتم وداع کردند‌.

پرسپولیس حذف شده بزرگ این مرحله بود و در یک هشتم پیکان تهران و سایپا تهران نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند تا تنها تیم تهرانی مرحله یک چهارم نهایی هوادار باشد که امروز با برتری برابر مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی