Web Analytics Made Easy - Statcounter

عایق حرارتی برودتی، عایق صوتی، عایق‌هایی از جنس فوم الاستومری، پلی یورتان، پشم سنگ و پشم شیشه و... در صنعت‌های مختلفی مانند ساختمان، پالایشگاه، موتورخانه‌ها و مراکز تاسیسات کاربرد فراوانی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ســـــازه پایـدار، در انتخاب و خرید عایق حرارتی برودتی عوامل مختلفی دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخص خریدار حال چه برای خود و یا که مسئولیت انتخاب عایق حرارتی برودتی را برای مجموعه‌ای را دارد؛ موظف است با مطالعه دقیق و جامع کل شرایط را بسنجد و طبق شرایط لازم محصول خود را انتخاب کند.

در موضوع انواع عایق حرارتی و برودتی، خصوصا عایق الاستومری کسری اطلاعات و عدم آموزش عمیقا به چشم می‌خورد. به همین دلیل گروه صنعتی لینکران با همکاری مجموعه بزرگ کاشانه اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین با عنوان > نموده‌اند.

مدت این دوره از آموزش، شش ساعت می‌باشد؛ و در طول سه هفته پنج شنبه ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برگزار می‌گردد. کارشناسان خبره‌ای در این دوره حاضر دارند.

سازه پایدار الهیه عرضه کننده مستقیم عایق الاستومری لینکران شما را به شرکت در این کلاس آنلاین دعوت می‌کند.

انواع عایق الاستومریک شرکت سازه پایدار الهیه به چند مدل مختلف وجود دارد. عایق الاستومری سازه پایدار الهیه، با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات نمونه خارجی است.

با تماس با مشاوران فروش و فنی گروه صنعتی لینکران می‌توانید برحسب نیاز عایق موردنظرتان را خریداری نمایید. در ادامه با ارائه پاره‌ای از توضیحات در زمینه عایق حرارتی بردوتی الاستومری در خدمت شما خوانندگان عزیز هستم.

محاسبه ضریب انتقال حرارت طرح و کنترل مشخصات پوسته

پس از تعیین ضریب انتقال حرارت مرجع ساختمان، لازم است ضریب انتقال حرارت طرح محاسبه و با مقدار مرجع مقایسه گردد.

محاسبه مساحت اجزای پوسته خارجی

برای محاسبه ضریب انتقال حرارت طرح، باید مقادیر تمام اجزای پوسته خارجی، که دارای مشخصات حرارتی متفاوتی هستند یا در مجاورت فضاهای متفاوتی از نظر کنترل دما قرارگرفته‌اند، به صورت جداگانه محاسبه گردد.

این مقادیر شامل مساحت خالص انواع دیوارها، بام‌ها، کف‌های مجاور هوا، درها و پنجره هاست، که در مجاورت فضای خارج، یا فضاهای کنترل نشده، قرار گرفته‌اند. در محاسبه این سطوح، باید ابعاد داخلی فضاها ملاک قرار گیرد.

محاسبه محیط پل‌های حرارتی پوسته خارجی

همراه با محاسبه مساحت اجزای مختلف پوسته خارجی، لازم است طول پل‌های حرارتی پوسته خارجی ساختمان محاسبه گردد. مقادیر پل‌های حرارتی شامل موارد زیر است:

. محیط کف و دیوار مجاور خاک؛

. محیط کف‌های زیرین؛

. محیط سقف‌های میانی (که باید در عدد ۲ ضرب شود)

. محیط سقف‌های نهایی؛

. طول اتصالات دیوارهای داخلی و خارجی (که باید در عدد ۲ ضرب گردد)

. طول اتصالات بازشوها و جدارهای غیرنورگذر

باید متذکر شد که چنانچه، برای تسریع و ساده سازی عملیات، حذف محاسبات دقیق و تفکیکی پل‌های حرارتی مد نظر باشد، می‌توان از محاسبه طول پل‌های حرارتی صرف‌نظر کرد.

محاسبه و استخراج ضرایب انتقال حرارت اجزای پوسته

اقدام دیگر در تعیین ضریب انتقال حرارت طرح، محاسبه یا استخراج ضرایب انتقال حرارت سطحی تمامی اجزای پوسته خارجی است.

ضریب انتقال حرارت جدارهای کدر ساختمان باید با استفاده از ضرایب هدایت حرارت مصالح متداول و مقاومت‌های حرارتی قطعات ساختمانی، لایه‌های هوا و سطوح داخلی و خارجی پوسته خارجی محاسبه گردد.

لازم است ضریب انتقال حرارت بازشوها و جدارهای نورگذر پوسته خارجی ساختمان نیز براساس این مبحث تعیین گیرد.

در صورتی که مقادیر مربوط به مصالح، یا اجزایی به خصوص، در پیوست‌های مذکور نیامده باشد و یا سازنده‌ای مدعی باشد که محصولاتی با مشخصات حرارتی بهتر از مقادیر مندرج در منابع معتبر عرضه کرده، لازم است گواهی فنی معتبر محصول موردنظر ضمیمه مدارک گردد.

این گواهی فنی باید مشتمل بر ضرایب هدایت حرارت یا مقاومت‌های حرارتی محصول، با ضخامت‌های مورد استفاده در طراحی ساختمان و همچنین دیگر مشخصات فنی موردنیاز برای ارزیابی همه‌جانبه محصول و آیین اجرای آن باشد. در این حالت، مقادیر مذکور در گواهی فنی تا زمان اعتبار آن، ملاک طراحی و محاسبات خواهد بود.

سازه پایدار الهیه قصد دارد برای افزایش رضایت هم میهنان عزیز از خرید و تجهیز به عایق حرارتی برودتی الاستومری برای پروژه‌هایشان، موارد چگونگی انتخاب عایق را به‌صورت برگزاری کلاس آنلاین آموزش دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عایق الاستومری پوسته خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟