Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، «چاد ولف» سرپرست وزارت امنیت میهن آمریکا، روز یک‌شنبه در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان از عدم اختیار این وزارت در فرستادن نیرو‌های امنیتی به پای صندوق‌های رأی در انتخابات سال جاری کشورش گفت.

ولف در این مصاحبه گفت: «در حوزه اختیار ما نیست که مأمور امنیتی در پای صندوق‌های رأیِ انتخابات نوامبر (آبان) مستقر کنیم، مگر آنکه دستورش از سوی دونالد ترامپ [رئیس جمهور کنونی و نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان] صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه خطاب به مجری این شبکه افزود: «این در حوزه اختیارات ما نیست و توانایی‌های ما از قبل از سوی کنگره تعیین شده است.»

این در حالی است که ترامپ بار‌ها درباره عدم اطمینان در رأی‌گیری پستی کشورش اظهاراتی مطرح کرده است. او روز پنج‌شنبه از حضور نیرو‌های امنیتی در پای صندوق‌های رأی در انتخابات سال جاری سخن گفت.

همچنین در واکنش به رأی‌گیری پستی،دونالد ترامپ که از منتقدان جدی آن است، اوایل روز یکشنبه به وقت آمریکا در پیامی توئیتری آورد: دموکرات‌ها در حال استفاده از جعبه‌های رای گیری پستی هستند که یک فاجعه امنیتی برای رای دهندگان است. علاوه بر این، آن‌ها این امکان را ایجاد می‌کنند که یک نفر چند بار رای دهد. همچنین چه کسی آن‌ها را کنترل خواهد کرد، در مناطق جمهوری خواه یا دموکرات قرار گرفته اند؟ آن‌ها در برابر کووید ضدعفونی نیستند. تقلب بزرگ (در راه است)!

ولف همچنین در این مصاحبه در واکنش به ادعای دیگر ترامپ گفته است هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر تلاش چین و روسیه برای مداخله در انتخابات سال جاری به دست نیامده است.

او همچنین اعلام کرد وزارت‌خانه تحت ریاستش بر حملات سایبری و دیگر تهدیدات آنلاین تمرکز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی