Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بصیری با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری حسینی در مساجد ناحیه شهید باهنر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت:مساجد با بهره گیری از ظرفیت مدارس و فضای باز پیرامون مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان سوگواران سید الشهدا(ع) هستند.

حجت الاسلام «احمد بصیری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) و یارانش در بیش از 200 مسجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: مساجد ناحیه شهید باهنر مراسم عزاداری دهه اول محرم را با مکانیزیم رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد   بیان کرد: مساجدی که دارای فضای باز هستند، از این فضاها برای برپایی مراسم عزاداری استفاده می کنند و برخی دیگر از مساجد هم از فضای مدارس پیرامونی برای برپایی مراسم سوگواری بهره می برند. 

 

حجت الاسلام بصیری با اشاره به اینکه نذورات مردمی امسال به سمت کمک های مومنانه هدایت یافته است، ادامه داد: نذورات به دو شکل اهدای بسته های آذوقه ای به نیازمندان و یا توزیع نذورات به صورت بسته بندی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

وی به خدمات صورت گرفته در بحران کرونا و رزمایش مواسات اشاره کرد و گفت: 10 هزار غذای به مستمندان شهر تهران و حاشیه شهر توزیع شد وذبح گوسفند و گاو نیز انجام شد.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد به خدمات اجتماعی مساجد در بحران کرونا هم اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دوخت لباس پرستاری و توزیع بسته های بهداشتی به خانواده های نیازمند بخشی از این خدمات بوده است. همچنین کمک های همچون وام بلاعوض و پرداخت اجاره مستاجران و مغازه داران دراین ایام به همت خیرین انجام شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی عزاداری محرم محرم مسجد طراز اسلامی ناحیه شهید باهنر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری