Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-02@09:25:51 GMT

خداحافظی تلخ «سیلوا» از پاری‌سن‌ژرمن

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۴۵۴

خداحافظی تلخ «سیلوا» از پاری‌سن‌ژرمن



کاپیتان برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از ناکامی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، خداحافظی تلخی با تیم خود داشت.

به گزارش ایرنا، «تیاگو سیلوا» کاپیتان باتجربه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از هشت سال حضور در پاریس و کسب هشت قهرمانی در لیگ یک فرانسه و پس از شکست مقابل بایرن‌مونیخ در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هواداران و هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان این دیدار اعلام کرد: این دیدار آخرین باری بود که من برای پاری‌سن ژرمن به میدان رفتم. از باخت امشب ناراحت هستم و از همه هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم و همچنین از همه حمایت‌هایی که از ما داشتید، تشکر می‌کنم.

این مدافع برزیلی در پایان به هواداران قول داد که روزی دوباره به پاریس برمی‌گردد و در نقشی دیگر به این تیم خدمت می‌کند. او تاکید کرد که می‌خواهد تیم ملی برزیل را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند.

به نقل از اسکای‌اسپرت، گفته می‌شود که تیم فوتبال چلسی با توجه به نمایش مطمئن این مدافع ۳۵ ساله در فینال لیگ قهرمانان اروپا، علاقه زیادی به جذب کاپیتان با سابقه پاریسی‌ها دارد.

سال گذشته نیز آبی‌های لندن خواهان به خدمت گرفتن سیلوا بودند که در آخر این انتقال ناکام ماند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901935

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)