Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:19:10 GMT

فروپاشی حکومت سلطه در جهان نزدیک است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۶۳۴

فروپاشی حکومت سلطه در جهان نزدیک است

سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه یکشنبه در آیین رونمایی از ۵ کتاب قرآن خوشنویسی شده هنرمند کرجی، افزود: ما هم هرچه داریم از قرآن و نورانیت این کتاب نورانی است و هر پیشرفتی که در جهان اسلام، کشور و در نظام مقدس جمهوری اسلامی دیده می شود از قرآن است.

وی اظهار داشت: اگر احساس می کنیم و می بینیم که انقلاب اسلامی بر کشور و دنیای پیرامون خود تاثیر بسیار بسیار زیادی داشته به برکت نورانیت قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تمسک به قرآن با ظلم و حکومت ستمشاهی جنگید و براندازی آنرا رقم زد افزود: امام (ره) با تمسک به قرآن انقلاب را رهبری  تثبیت و تحیکم کرد و در نهایت به پیروزی رساند.

سردار شکارچی افزود: همچنین فرزند برومند امام راحل، مقام معظم رهبری نیز بر این انقلاب استمرار بخشیدند و انقلاب را به دنیا صادر کردند که همان وعده ای بود که امام راحل دادند.

وی ادامه داد: قرآن و عترت ۲ بال نیرومند قدرتمند و ارزشمندی هستند که هر چه برکت هست برای این بالها است و اگر همانطور که امام و رهبری به این ۲ بال محکم تمسک پیدا کردند و اتصال دارند، مردم و مسوولان نیز متمسک شوند به زودی شاهد فروپاشی و از بین رفتن حکومت سلطه و ظلم در جهان خواهیم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به این هنرمند کرجی، گفت: باید رشته اتصال به قرآن و عترت  محکم باشد و فرایند و روندی که شما طی می کنید از برکت قرآن و نورانیت قرآن است که حفظ آن خیلی مهم است.

وی افزود: حداقل تشکر ما از شما بابت این کار ارزشمند حضور ما بود و افتخار می کنیم که این ماموریت قرآنی را انجام داده ام.

وی ادامه داد: اگر بحث قرآن و اهل بیت (ع) را از صحنه انقلاب کمرنگ کنیم آن روز روز سقوط و فروپاشی ما خواهد بود و هرچقدر این توجه بیشتر باشد استحکام ما بیشتر خواهد بود.

سردار شکارچی بیان داشت: ما سرمایه گذاری و هزینه های زیادی برای انقلاب اسلامی کرده ایم و هشت سال دفاع مقدس یکی از دوران بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی است که هزینه هایی که در این دوران دادیم حتی یکی از آن ها قابل محاسبه در این کره زمین نیست و آن هم خون شهدا است.

وی گفت: تمام مسوولان این کشور اگر همه ی عمر خود را صرف کنند و همه ی مردمی که زیرچتر انقلاب اسلامی در کشور و در دنیای پیرامون ما طعم خوش این امنیت را می چشند، اگر تمام عمرشان را برای خدمت به انقلاب اسلامی بگذارند و از ولی فقیه تبعیت کنند، آیا می توانند خون شهید را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه نمی توانیم پاسخگوی این خون ها باشیم، افزود: والدین این شهدا پیکر غرق در خون و قطعه قطعه فرزنداشان را تحویل گرفتند و آن هم به د لیل اعتقاد به قرآن و اهل بیت (ع) بوده است.

در این آیین از ۵ کتاب قرآن که توسط «سید اصغر موسویان» به روش های مختلف هنری کتابت و خوشنویسی شده رونمایی شد.

برچسب‌ها ستاد کل نیروهای مسلح قرآن کریم استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح قرآن کریم استان البرز ستاد کل نیروهای مسلح قرآن کریم استان البرز انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا به رشد و ارتقای جایگاه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت؛ چرا که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی بوده است. اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمام مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

وی همچنین با تاکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمام عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمام ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و گفت: ظلم ستیزی جوهره همه ادیان ابراهیمی است و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه کنونی در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیز کاملاً آشکار است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت معرفی و اذعان کرد: بر پایه همین موضوع است که جریان مقاومت فراتر از مرز‌های ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است