Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش مافیری، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان طی حکمی شهزاد کیانی را به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از روز سه شنبه 4 شهریور ماه در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آغاز می شود و پس از 10 روز کاری مورخ 19 شهریور ماه 1399 به پایان می رسد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای شهزاد کیانی، نظر به اینکه مقرر است ثبت نام از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از تاریخ 99/06/04 لغایت 99/06/19 برگزار شود، به استناد ماده (سه) آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان "دبیر مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی" منصوب می شوید. لازم است برابر ضوابط اعلام شده مقتضی برای مراحل ثبت نام و برگزاری مجمع انتخاباتی معمول گردد.

توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال در انجام امور محوله خواستارم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مجمع انتخاباتی فدراسیون دبیر مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چند کاندیدا، رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای  رای از ۴۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز ۱۲ رای کسب کرد.

همچنین امین عباسی با ۴۷ رای به عنوان خزانه‌دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآمدند.  دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند