Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@17:59:48 GMT

افزایش تولید گاز در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۷۲۳

افزایش تولید گاز در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خوراک دریافتی فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین باغبان در این باره اظهار کرد: تولید پالایشگاه دوم تا پایان سال ۹۸ حدود ۱۲۵ درصد میزان طراحی بوده است، با این حال امسال با توجه به افزایش ۲ درصدی خوراک دریافتی از فازهای ۶، ۷ و ۸ نسبت به مدت مشابه پارسال، گاز تولیدی نیز ۲ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام تعمیرات به‌موقع و محقق شدن همه برنامه‌های تعمیراتی را نیز از جمله فعالیت‌های مهم امسال همسو با پایداری تولید در فازهای ۲ و ۳ دانست و تصریح کرد: برای تحقق این موضوع نیز برنامه‌ریزی مناسب انجام شده و در دستور کار است.

دستیابی به قابلیت اطمینان ۱۰۰ درصدی در پالایشگاه دوم

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی با گذشت سال‌ها از ساخت و راه‌اندازی هم‌اکنون با  اطمینانی بالا در حال تولید است، افزود: پالایشگاه دوم در شرایط مناسب عملیاتی قرار دارد و این پالایشگاه توانسته در سه ماه نخست امسال، به قابلیت اطمینان ۹۹.۹ درصدی برسد؛ این شاخص در تیرماه امسال به ۱۰۰ درصد هم رسیده است.

باغبان با اشاره به اهمیت پایداری تولید و شرایط عملیاتی استاندارد در فازهای ۲ و ۳ گفت: این شاخص‌ها در شرایطی ایجاد شده که پالایشگاه دوم در تولید محصولات گاز و میعانات گازی از برنامه تولید فراتر عمل کرده و در تولید گاز ۱۰۰ درصد تعهدهای خود را انجام داده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مجتمع گاز پارس جنوبی تولید گاز پالایشگاه دوم فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل در کنار کلزا، سویا، کنجد و آفتابگردان از جمله محصولات خانواده دانه های روغنی هستند که در شمال استان به زیر کشت می روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو