Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:37:07 GMT

تماس های ایتالیایی تهدیدی بر آینده جووینکو و الهلال

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۷۶۵

تماس های ایتالیایی تهدیدی بر آینده جووینکو و الهلال

باشگاه های ایتالیایی در حال مذاکره برای بازگرداندن هموطنشان سباستین جووینکو هستند که تا پایان سال آینده (2021) با الهلال عربستان قرارداد دارد.

به گزارش"ورزش سه" روزنامه گاتزتا دلااسپور دراین رابطه نوشت:" یکی از مسایلی که می تواند آینده قرارداد جووینکو و الهلال را تهدید کند مبلغ بالای ده میلیون یورویی است که این بازیکن از تیم عربستانی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم مونتسا که به تازگی به سری بی  ایتالیا صعود کرده یکی از فعال ترین باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی و به دنبال تقویت تیمی است که بتواند در پایان فصل به سری آ صعود کند.


این باشگاه ایتالیایی متعلق به سیلویو برلوسکونی نخست وزیرسابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان است که بعد از مدتی دوری با خرید مونتسا که آن زمان در سری سی بای می کرد به فوتبال برگشت.


جووینکو در مصاحبه ای با رسانه ها پیش از این فاش کرده بود که تمایل دارد که فوتبالش را در یک باشگاه ایتالیایی و ورزشگاه هایی که در آن ها فوتبال را شروع کرده ، به پایان برساند.


این بازیکن در فوریه گذشته از تیم تورنتو در کانادا به الهلال پیوست . این بازیکن در دوران کوتاه حضورش در الهلال موفق شد به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی در لیگ عربستان دست پیدا کند. مدیریت باشگاه الهلال قص دارد با توجه به عدم تمایل به تمدید قرارداد با کارلوس ادواردو برزلی که در آستانه ترک تیم است ، پس از پایان فصل جووینکو را یک سال دیگر حفظ کند چرا که قرارداد او بدون نیاز به تمدید یکسال دیگر اعتبار دارد.


موضوعی که احتمال انتقال این هافبک ایتالیایی به تیمی از کشورش را بیشتر می کند بازگشت سلمان فرج به تمرینات الهلال است، بازیکن ملی پوش و کلیدی الهلال که مصدومیت او باعث شد تا مسئولان این باشگاه این هافبک ایتالیایی گرانقیمت را به خدمت بگیرند.

 

الهلال عربستان سباستین جووینکو عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان سباستین جووینکو عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند